Gå til innhold

Nedoverklubben uke 48


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny mandag og nye muligheter!

Må si jeg smågrudde meg litt til veiingen i dag, siden jeg nok kunne vært flinkere i uka som gikk. Men må man så må man, så var bare å bestige vekta i dag morges. Var en hyggelig opplevelse det gitt!

 

Resultat : -1,2 kg - 2 cm rundt midjen

 

Sånt liker vi! :)

Håper flere også har fått en positiv opplevelse! Er bare snaue 4 uker til jul nå!

 

Lykke til, og stå på videre folkens!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starta på egen hånd for ei uke siden.

 

vekta viser idag - 2,6 kg og -4,1 cm rundt midja.:) har ikke vært så alt for aktiv da:) men...er igang.:=)

 

skal starte internettkurs 11 desember,gleder meg,og håper til da å komme under 105:) er 106,6 nå da:) gleder meg til å komme ordntlig igang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starta på egen hånd for ei uke siden.

 

vekta viser idag - 2' date='6 kg og -4,1 cm rundt midja.:) har ikke vært så alt for aktiv da:) men...er igang.:=)

 

skal starte internettkurs 11 desember,gleder meg,og håper til da å komme under 105:) er 106,6 nå da, gleder meg til å komme ordntlig igang..[/quote']

 

Så flott!

Du har jo fått en kjempefin start da :) Og et kurs er nok ikke dumt... Jeg skal på nytt Maxikurs i januar, gleder meg!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagen min på fredag var ikke så veldig positiv...600 gram opp...Men, men jeg får bare bite det i meg og satse videre. Det var ikke helt uventet, men nå er det full skjerpings fram mot jul. Jeg har gjort avtale med meg selv og mannen min: Det blir ikke snop, ikke kaker, ikke kjeks, ikke is eller annet tull før julaften på meg. Full skjerpings med andre ord :-)

 

Startvekt: 144,3

Forrige uke: 135,4

Denne uke 136

 

Ha en fin slankeuke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta forrige mandag, og da stod vekta på 126,0. I dag veide jeg meg igjen, og jaggu hadde jeg ikke gått ned til 125,1:)

Senest i går så jeg jo litt svart på hele greia egentlig, men jeg skjønta ikke hvor lite som skulle til... Men det går vel kanskje litt fortere i starten enn etter hvert uansett tenker jeg... Men uansett, jeg er utrolig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Ble snaue 200g ned på meg denne uka.. må nok sjekke litt mer nøye hvordan jeg spiser i forhold til aktivitet. Har fått 11 trimpoeng, og fornøyd med det i alle fall.

 

Solsikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 900gr det blir -32,8kg. Så nå står vekten på 105,2kg. Veldig stor sjanse for at den står på 104 ett eller annet neste mandag da.....ikke langt igjen til det store målet....to siffre på vekta :)

Jeg har IKKE vært på trening....jeg har fått mensen OG jeg har hatt bursdag for junior to helger på rad!!

Jeg har ikke hatt ro i kroppen i et hele tatt....rast rundt til alle verdens kontor og gjordt lekser til jeg har sett celler og ryggmarger surre rundt på stua( skal ha 3 prøver før jul). Og oppå det hele har jeg fortelt ting og tang som xn skal ha med seg ut av huset....

Phuu...skal bli deilig og komme litt i normalt gjenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen...

 

så kjekt å se at nesten alle har gått ned....32,8kg tilsammen kline....det er jo helt sinnsykt :)

 

jeg har skiftet veiedag til fredager, men kommer til å rapportere på mandagene, men denne uken blir det ikke da, siden neste veiedag er fredag...

 

Miktussa; ikke gi opp.....d kommer til å gå nedover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat 1 kg ned denne uken, og vekten er nå 117,9 kg. Skulle selvfølgelig vært fornøyd, men jeg juksa litt i går og da viste vekta egentlig nesten 2 kg ned. Men ikke i dag.... Målene er også dessuten litt rare denne uka, jeg har lagt på meg hele 3 cm rundt halsen???? Det er liksom en litt rar plass å samle vann, eller??

 

Jaja, vi får alle stå på denne uka og så blir vi nok så fornøyd neste uke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer "Kline"

 

-32.8 kilo - den står det respekt av.

Ikke det, det er respekt av oss alle som slanker oss :-)

 

Kan eg spørre om hvor lang tid du har brukt på å ta av så mye?

 

Er selv i en prosess med å redusere vekten noe enormt, men har ennå veldig langt igjen. Startet skikkelig i mai og det går da sakte men sikkert nedover.

 

Syns det er veldig greit med vektklubben, og setter pris på å lese innleggene som dere legger inn.

 

Lykke til videre alle sammen! Ha en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med på denne tråden jeg å...

Vet ikke helt hvor mye jeg skal ned. men ihvertfall 40-45 kilo. Veier meg på tirsdag å skriver inn da. Lykke til alle sammen. :-)

 

Hei Rina!

Velkommen skal du være! Alltid moro med nye folk! Blir spennende å følge deg i "kampen" vi alle fører.

 

Stå på og lykke til!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei=)

 

Da slenger jeg meg på og da=)

Jeg er en jente på 21 år og veide for to uker tilbake 117,7 kg. Nå veier jeg 115,2! Kjempe fornøyd med 2,5 kg på to uker=) Målet mitt er 8 kg før jul, så får en ta det videre der i fra. Vil gjerne ned ca 40 kg før utgangen av 2007. Går på maxi kurs i sarpsborg noe som er veldig motiverende. Veiing igjen i morgen =O/ Har nå sitti her og lest masse av det dere har skrevet, noe som også er kjempe motiverende. Dere er jo så flinke alle sammen=) Også er det deilig å se at det ikke bare er jeg som sprekker en gang i blandt =O)

Et spørsmål: Er det slik her i vektklubben at alle rapporterer på mandag?

 

God tirsdagskveld alle sammen=)

 

Mvh ninnin

 

Ps: vil gjerne komme i kontakt med jenter på min alder som skal ned ca samme antall kg (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte og legge om livsstilen i mars 05. Men fra januar 06 og til juli/august har jeg så å si stått stille. Var til min veileder i dag og da har jeg godt ned 5kg på 1,5 mnd :)

han var hoppende gla....jeg og selvfølgelig.

Så nå har jeg satt meg et nytt stort mål og det er -15kg til juli 07. Da veier jeg 90kg og legen min på sykehuset skal sende henvisning til colosseum klinikken i oslo for bukplastikk.....Gjett om det er ei som gleder seg :)

Regner med og ta operasjon våren 08.......passer fint med at jeg bli 30 i mai :) Party!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg må bare innrømme at jeg har hatt en kjempesprekk siden jeg var ferdig med det første GR kurset (forrige mandag) er nesten på full fart tilbake til gamle takter og uvaner. Har ikke veid eller målt meg denne uken og heller ikke trimmet. Jeg har vært sykmeldt ca 3 mnd, men denne uken begynte jeg igjen på jobb, det var litt rart men det var kjekt å treffe kollegaer. Jeg har bestemt meg for å ta meg sammen igjen, har vært ganske flink i dag og veier meg neste mandag igjen. Er det noen som kjenner seg igjen angående slike kjempesprekk? Noen gode råd? Har lyst å begynne å svømme, problemet er at jeg ikke har badedrakt og aner ikke hvor jeg finner min størrelse på denne tiden av året. Noen som vet?

 

Kjekt å se at det har gått så bra med så mange og velkommen til alle nye!

 

Hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg må bare innrømme at jeg har hatt en kjempesprekk siden jeg var ferdig med det første GR kurset (forrige mandag) er nesten på full fart tilbake til gamle takter og uvaner. Har ikke veid eller målt meg denne uken og heller ikke trimmet. Jeg har vært sykmeldt ca 3 mnd' date=' men denne uken begynte jeg igjen på jobb, det var litt rart men det var kjekt å treffe kollegaer. Jeg har bestemt meg for å ta meg sammen igjen, har vært ganske flink i dag og veier meg neste mandag igjen. Er det noen som kjenner seg igjen angående slike kjempesprekk? Noen gode råd? Har lyst å begynne å svømme, problemet er at jeg ikke har badedrakt og aner ikke hvor jeg finner min størrelse på denne tiden av året. Noen som vet?

 

Kjekt å se at det har gått så bra med så mange og velkommen til alle nye!

 

Hilsen tsj[/quote']

 

hei!

Badedrakt finner du på sportsbutikk, jeg kjøpte min på vinteren i fjor, og det var ikke noe problem åfinne en i stor størrelse! :) Jeg vet at både speedo og adidas har flotte badedrakter i store størrelser!:) Men uansett størrelse, har sportsbutikker badedrakt på denne årstida!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg må bare innrømme at jeg har hatt en kjempesprekk siden jeg var ferdig med det første GR kurset (forrige mandag) er nesten på full fart tilbake til gamle takter og uvaner. Har ikke veid eller målt meg denne uken og heller ikke trimmet. Jeg har vært sykmeldt ca 3 mnd' date=' men denne uken begynte jeg igjen på jobb, det var litt rart men det var kjekt å treffe kollegaer. Jeg har bestemt meg for å ta meg sammen igjen, har vært ganske flink i dag og veier meg neste mandag igjen. Er det noen som kjenner seg igjen angående slike kjempesprekk? Noen gode råd? Har lyst å begynne å svømme, problemet er at jeg ikke har badedrakt og aner ikke hvor jeg finner min størrelse på denne tiden av året. Noen som vet?

 

Kjekt å se at det har gått så bra med så mange og velkommen til alle nye!

 

Hilsen tsj[/quote']

 

Hei tsj!

Ikke så greit å høre at du har hatt det tøft etter ditt første GR-kurs. Men det er aldri for sent å komme på rett spor igjen! Brett opp armene og fokuser på de riktige tingene, så skal du se at du kommer på rett kjøl igjen. Når det gjelder badedrakt så har de (som Ingo20 sier) noen i vanlige sportsbutikker. De har også større størrelser hos http://www.sportmann.no (egen avdeling for større størrelser, heter Smart Plus mener jeg å huske), http://www.cellbes.no og http://www.ellos.no .

 

Lykke til i jakten på badedrakt, og i jobben med å komme tilbake på rett spor!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var "heldig" denne uken og har gått ned 1,5 etter stille ståing forige uke. Har spist noe mer om dagen. Økt fra rund 1900-2000 kcal til mellom 2200- 2500. I allefall de dagene jeg trener litt mer. Vet ikke om det var det som skulle til, eller at jeg gjør noe dumt nå, men kjennes ut som jeg må ha litt mer å gå på om dagen...

 

Jeg tror at en utskeielse av og til kan være litt sunnt, så lenge man kan gjøre det av og til.

Og om man vil slanke seg eller legge om livsstilen som det vel egentlig handler om, så må på en måte lysten til det komme innenfra. Om man detter litt tilbake i gamle mønster er det faktisk lov å reise seg igjen og begynne på ny frisk hver dag!

Jeg trodde vel egentlig at denne uka ville bli katastrofal, og så går det jo motsatt. Er jo godt det kan være slik:-)

 

Mvh Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk allikevel på vekten i dag, og det etter jeg har spist frokost også. Den viste 120,2 kg, dvs jeg har økt litt fra 119,7 til 120,2, altså 0,5 kg. Med tanke på den kjempesprekken jeg har hatt, så ble jeg bare så utrolig lettet for at det ikke var mer! Og nå er jeg tilbake til gode vaner igjen. Yes! Takk til gode råd ang. badedrakter. Skal jammen innom en sportsbutikk og se hva de har der. Skal prøve å få svømt minst 1 gang i uken. Jeg elsker å svømme!

 

Klemmmm fra tsj :->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg ville si at jeg har svømt ca 40 min en gang i uka i snart to mnd. Jeg kjenner at det er egentlig den beste trimmen for meg, selv om jeg syns det er kjedelig m stor felles dusj.... Men jeg har funnet ut sån ca når det er minst mulig folk der...

Jeg er også kjempe glad i å bade og å "herje" i vannet... Blir liksom ikke voksen... Men når man svømmer blandt pensjonister må man jo oppføre seg...;-)

Finn deg en badedrakt å hiv deg i vannet tsj!!!;-)

Mvh Skogsnipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen hatt ei uke som har brutt de fine mønstrene jeg jobber meg opp. Det skjer mye nå... I helga feiret jeg bursdagen til kjæresten min i to dager. Deretter dro jeg til familien for å handle mat på Svinesund, og bake fire-fem slag... Det kunne vært skummelt, med potensiale for store utskeielser, men jeg gjorde mitt beste for å stå imot. Tillot meg å smake på noe av det nystekte - men bare smake, ikke spise som et måltid! :-) Jeg var veldig forsiktig til de ulike måtidene (mamma lager ikke slankekost...), og tror faktisk jeg kan ha vært så forsiktig at jeg spiste for lite.

Jeg hadde ikke tilgang til vekt, og fikk dermed ikke veid meg mandag. Men siden forrige uke ble veiedag på onsdag, veide jeg meg i dag - og har et helt kilo nedgang på ni dager! Veier nå 123,4 kilo.

Nå har jeg bestemt meg for å spise bare sunt ut neste uke. Mandag 11. desember er siste dag med noe obligatorisk på studiet, og kjæresten og jeg skal ha ei ukes ferie sammen. Deretter er det hjem til jul. Skal få lov til å kose meg i jula, men ikke hver dag. Jeg oppdaget også at min søster satte igjen en trimsykkel på "jenterommet" da hun nylig flyttet ut, så jeg vil gjerne bruke den i juleferien. Selv om jeg hater å sykle, bør jeg kunne klare et kvarter her og et kvarter der.

Ha en god helg, alle sammen! Jeg skal skrive et kapittel i masteren fram til 11., så jeg har tenkt å late som det er hverdager siden jeg har vært hjemme og slappet av noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...