Gå til innhold

Vektrapportering uke 48


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Da var det igjen tid for rapportering, og denne ukes resultat:

 

Ned 300 gr

 

Var ikke mye å rope hurra for, men med lutefisklag og for mye vin kan jeg kun skylde meg selv denne uken..

 

Lykke til alle sammen, og riktig god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det stille denne uken, dvs ingen nedgang i vekt, men en halv centimeter her og der. Er ikke fornøyd, også jeg som ikke har spist mer enn jeg skal og har over 20 trimpoeng - veldig kjedelig, men tar meg selv i nakken og håper at neste uke blir bedre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for meg å høre at det er flere som tar det langsomt. Det skal jo være så bra, men er det inspirerende? Nei, ikke for meg. 0,5 kg ned når jeg har veid all maten og trimmet som besatt. Man skal slite for grammene. I denne farten blir det 2 kg til jul. Håper på bedre respons fra vekta i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen resultater denne uka. vekta har gått istykker. tidligere var det

datatrøbbel og nå dette. itillegg sliter jeg med at jeg er mat lei. synes at jeg ikke gjør noe annet enn å spise. og i mitt yrke er det ganske travelt pga julen nermer seg. jeg drikker mye juice for å få i meg kcal. er det flere her inne som er matlei for tiden. hva skal jeg gjøre. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen resultater denne uka. vekta har gått istykker. tidligere var det

datatrøbbel og nå dette. itillegg sliter jeg med at jeg er mat lei. synes at jeg ikke gjør noe annet enn å spise. og i mitt yrke er det ganske travelt pga julen nermer seg. jeg drikker mye juice for å få i meg kcal. er det flere her inne som er matlei for tiden. hva skal jeg gjøre. ???

 

Gå tilbake til nullpunktet, ta et måltid om gangen, planlegg dagen, husk å ha det langsiktige målet i bakhodet hele tiden.....! Viktig å holde fokuset oppe nå i de fire siste ukene av 2006 slik at vi bygger opp motivasjon til det nye året og får en fin start på 2007.

 

Livsstilsendringen vi har startet på har jo i og for seg ingen slutt dato. Det å spise sunn, god og fornuftig mat må vi fortsette med hele livet ut. Finne vår egen måte å balansere sunnhet og kos på hvis vi skal greie de målene vi har satt oss.

 

Jeg har for min del ingen super rekord å skryte av i forhold til hvor mange kilo jeg har gått ned, 7 kg i løpet av 4 måneder, men jeg kjenner at dette opplegget kan jeg leve med. Det er helt greit at jeg må tenke og planlegge graden av kos så lenge jeg får spise meg god og mett alle dagene. Har fortsatt en del å gå på i forhold til GR-prinsippene men har sluttet å stresse. Jeg må ta dette i mitt eget tempo hvis ikke er jeg redd det blir full stopp og livsstilsomleggingen som jeg er godt i gang med havarerer :)

 

Finn igjen ditt langsiktige mål og "heng" dette på netthinnen slik at du ser det og er det bevist i alle valg du gjør. Har du lyst til å kose deg så gjør det men ikke før du har "tatt en prat med deg selv".

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for min del ingen super rekord å skryte av i forhold til hvor mange kilo jeg har gått ned, 7 kg i løpet av 4 måneder, men jeg kjenner at dette opplegget kan jeg leve med. Det er helt greit at jeg må tenke og planlegge graden av kos så lenge jeg får spise meg god og mett alle dagene. Har fortsatt en del å gå på i forhold til GR-prinsippene men har sluttet å stresse. Jeg må ta dette i mitt eget tempo hvis ikke er jeg redd det blir full stopp og livsstilsomleggingen som jeg er godt i gang med havarerer.

 

Lykke til! :)

Takk Pæra! For all motivasjon du sprer og for å sette fokus på det som faktisk er essensen i det vi driver med her. Vi legger om livsstilen!! Det er ikke hvor fort vi gjør det som betyr noe, men at vi faktisk gjør det. Meningen er å kunne leve videre med dette etterpå, ikke å legge på oss alt i rekordfart fordi vi glemmer at dette er for resten av livet! Derfor er det viktig at vi er snille med oss selv, at vi koser oss innimellom og gir oss selv kreditt for det vi faktisk utretter og ikke rakker ned på oss selv hele tiden. Vi kommer ikke langt med å være negative, vi ødelegger bare for oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går var jeg på kurs igjen.

 

Da var det to uker siden sist jeg var der.

 

Forrige uke veide jeg meg bare på vekta hjemme og kom fram til at jeg hadde gått ned ca. 2 kg. på den uka.

 

Når jeg veide meg i går hadde jeg gått ned 2,6 kg. på TO uker, altså 600 gram denne uka da. Er i grunn fornøyd med det, med tanke på seminaret jeg var på også. For der ble det ikke trim, kun tre måltider om dagen, store måltider, og alkohol til alle måltider. Totalt har jeg gått ned 9,2 kg. siden 1. september.

 

Ja, da står en ny helg for døra, med de utfordringer det bringer med seg. I kveld skal jeg på julebord, men det skal gå bra det også. Spise jevnt og sunt i hele dag, rekker også en tur ut i skogen før jeg skal avgårde, slutter på jobb tidlig i dag.

 

Ha en god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...