Gå til innhold

Motivasjonstråd for uke 48


Gjest nanny

Anbefalte innlegg

Heldigvis så har hjernen min som drev ap med meg forrige uke kommet til fornuft i dag! Har nettopp vært ved kaffeautomaten og trykket på feil knapp! :) Valgte sjokolade med melk i steden for kaffe......... Koppen står nå ved min side, jeg har smakt på "herligheten" og gjett hva? Det smakte ikke godt i det hele tatt! Så nå går jeg og tømmer ut sjokoladen og fyller etter med kaffe i stedet! :)

 

Flere som opplever at kroppen sier NEI takk i rette øyeblikk?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si.. så flink du er:-)

Min hjerne liker ikke potetgull lenger.. og ikke brus heller. Men jeg har mine fristelser å kjempe med. og foreløpig går det greit, heldigvis.

 

Jeg har en slags "kjærlighetssorg" inni meg , den kom i dag.. uventet og brått.. trodde ikke jeg hadde de følelsene jeg har, så det blir min utfordring denne uken. Komme meg ut og trene, godta følelsene og jobbe dem ut .. ikke falle i fellen og bli sittendes å synes synd på meg selv slik at jeg trøstespiser. Egentlig blir den største utfordringen å ikke sove det bort.. Men hvis jeg klarer å komme meg gjennom denne uken så skal det nok gå bra:-)

 

Ellers er det nok å henge fingrene i ang skolearbeid. Håper alle får en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jo, jeg sliter til tider jeg også. Spesielt i dag, for mannen min er på kurs, og da har jeg pleid å spise veldig feil. Masse kos. Fy meg. Må komme meg gjennom to fæle dager nå. I tillegg har jeg treningsforbud noen dager etter å ha fjernet noen føflekker rundt om på kroppen. Den ene er rett under bh-spilen, og jeg tror jeg klikker snart. AU. Heldigvis er det ikke noe godt i huset, og jeg kan ikke kjøre i butikken uten barna, og de skal legges. Må bare være sterk. Stakkar meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag går det mye bedre og jeg gleder meg til å trene i morgen.

merker at vekta går nedover, eller det kna jo være bare cm som går innover:-)

 

Middagen står snart klar, i dag blir det pasta di parma. Det gleder jeg meg til.

Ellers hjelper det med smør på knekkebrødene. atlyste kommer sakte men sikkert tilbake. Det blir helga som kommer til å bli utfordringen her, så jeg skal planlegge den litt, da er det mye enklere å komme gjennom den.. ikke noen impulshandlinger her nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på julehandel i 5 timer. . føler jeg har gått og gått og gått, og nå skal jeg bort å trene. Kjenner det blir en slitsom økt i dag, så jeg kvir meg litt.

 

Jeg føler det har gått så bra denne uka, og det ser ut til at jeg får 12,4 trimpoeng denne uka. det syns jeg er bra, og jeg er spent på veiingen på fredag.

 

Håper alle har det bra i disse advents tider. Er jo 1.søndag i advent på søndag. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 0,9kg :-):-)

 

Så utrolig deilig følelse altså.. at det løsnet litt denne uken. Nå ser jeg frem til helgen og jeg gleder meg til advent. Jeg har vert flink og har ikke kjøpt pepperkaker eller bakt noen ennå. Kjøpte vel og merke en pose m smågodt til helga, men den skal jeg dele med to andre og jeg har hatt god kontroll i det siste på slike ting føler jeg.

 

I dag blir det biffwok til middag også. Hvis noen er interessert så kommer oppskriften her:

 

1pk strimlet biffkjøtt

1/2-1 rødløk i ringer

1/2-1 squash

1 rød paprika

1 gul paprika

noen champingonger

Sweet`n sour saus i pakke (woksaus, blue dragon)

 

Først woker jeg grønnsakene, rødløken woker jeg for seg med en lten desj saus oppå. Så woker jeg kjøttet nesten til det er gjennomwokket og heller sausen over så den får trekke inn i kjøttet og kjøttet blir gjennom woket m den. Blander cashewnøtter inni og serverer ris til. Strør litt cashewnøtter på toppen av middagen når den er servert.

 

Håper alle får en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det nye opplegget irriterende for andre også??????

 

Jeg prøver å legge inn måtider som jeg ikke trenger å regne ut gram på siden jeg vet hvor mange kalorier det er i det sammensatte måltidet, Fordi jeg har regnet det ut før og nå husker hvor mange kalorier det er siden jeg har spist nøyaktig det samme måltidet før. I stedet for må jeg nå veie alt og finne ut hva det inneholder pr 100 gram for å kunne få opp kaloriene. De burde beholdt den muligheten til å skrive inn matvaren og antall kalorier inn selv. når jeg vet hvor mange kalorier det er i måltidet mitt skriver jeg porsjoner i stedet for gram. det går jo ikke lenger! Hvis det er noen som får det til, vil jeg gjerne vite åssen dere gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...