Gå til innhold

Går dere GR-kurs?


Anbefalte innlegg

Jeg går på GR-kurs, kurs nr. 2 i denne omgang.

 

Gikk et par kurs for 1 1/2 - 2 år siden, men gikk dessverre ikke til jeg var ferdig, og klarte ikke å bli ferdig på egenhånd, gikk dessverre opp altfor mye i tillegg.

 

Så nå skal jeg gå kurs til jeg er ferdig, og gå hold-vekten kurs etter det. For denne gang skal jeg bli ferdig med å gå ned i vekt, og BLI der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre litt om hvordan vi fordeler oss på GR-kurs' date=' internettkurs og "freelance" - med gratis medlemskap her inne.

 

Selv går jeg på GR-kurs nr 1.[/quote']

 

 

Hei Jeg er Agate og går ikke på GR kurs. slanker meg ved hjelp av overvektsprosjektet ved.Sandefjord Sykehus.

 

 

MVH Agate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre litt om hvordan vi fordeler oss på GR-kurs' date=' internettkurs og "freelance" - med gratis medlemskap her inne.

 

Selv går jeg på GR-kurs nr 1.[/quote']

 

Jeg tar selvstudium og går opp som "privatist" :) Har gått på GR-kurs tidligere, senest våren 2004. Regner med at jeg er ferdig skolert ca juli neste sommer men hvis ikke så tar jeg et semester til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på internettkurs, kurs 1. Har tenkt å fortsette med kurs inntil jeg er ferdigslanket. Forsøkte meg et års tid på egen hånd uten å lykkes. For meg fungerer det best med kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i midten av oktober og har startet på egenhånd.

Mest sannsynlig melder jeg meg på kurs i januar. Har nå gått ned 4.3 kg, og målet er 25... så jeg har langt igjen. Da tror jeg at kurs kan være til mye hjelp. Gikk på kurs for 10 år siden, men ser at konseptet har forandret seg siden den gang, og har nok mye nytt og nyttig å lære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Meldte meg først inn for 1 år siden, men begynte først på kurs i august i år. Går nå kurs 2, og har meld meg på kurs 3 i januar. Har 25 kg igjen til målet. (Har gått ned rundt 8 kg) Kommer nok til å gå ett par kurs til frem mot sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...