Gå til innhold

Sunnisene uke 48


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Hallo damer.Veiedag igjen.Kunne ikke finne noen tråd på oss,så jeg tok meg den frihet....

Hatt en bra uke.Ned 1 kg siden forrige uke!!Bare minus 1 cm i midjen.

Veier nå 70,6 og er 85 cm i livet.

Det er ned 1,6 kg og minus 11 cm i midjemål siden trådstart.

Så disse to kg vi skulle miste til jul nærmer seg virkelig!!

Hadde 12,7 trimpoeng,og holdt meg innenfor kcal grensa.

 

Så jeg er så FORNØYD!!!

 

Klem Tuxie.

 

Ps Hvor er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet Tuxi!! Flink å trimme også!!:)

Jeg har ikke tid til det nå for da må treningssenteret holde åpent om natten, og før jobb er det travelt med barn, middag og lekselesing og alt det der..Men jobben er jo meget aktiv i disse tider.

 

Jeg har glemt å veie meg så det må jeg imorgen. Hadde ikke gått ned på lørdag når jeg sjekket....så er litt spent nå..har spist alt for lite og helt uregelmessig.

 

I dag har jeg småspist litt på jobb også, det var så deilig med litt kamskjell, andebryst og reinsdyrfilet og bittelitt dessert men bare en ss...

Det utgjorde heldigvis ikke så mye på tabellen...men det tyder vel på at jeg snart må ta en liten utskeielse, et riktig herremåltid, så jeg ikke får den lysten til å småspise.

 

Har ikke krympet i livet, jeg venter på en liten stagnering, men håper å komme ned i 60 til jul, sist uke var jeg 63,5.

 

Har bestemt meg for å droppe julematen i år, jeg vil ned i vekt; koste hva det koste vil.(dvs jeg lager torsk og det er jo julemat hos en del)

Alle kosemerkene jeg ikke har brukt ennda skal gå til gløgg og vin i julen, he he..må prioritere her og det er jo tragisk å ikke kunne drikke vin fordi jeg spiste opp de kaloriene...ja ja bare litt hodelufting fra meg:)

 

Jeg raporterer opp eller nedgang i morgen!!

 

Stor klem fra meg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, har hatt en fin uke og veier nå 71,0 det vil si ned 0,9kg siden forrige uke, med midjemål 77cm det er minus 1 cm.....men jeg skal en tur på julebord i helgen, så det kan bli vanskelig å ikke måtte slanke bort samme kiloene om igjen vil jeg tro...hmmm men den tid og den sorg, nå har de nye buksene mine også blitt romslige, gleder meg til å komme inn i str. 38 igjen...det skal bli godt, tror jeg stikker en tur å kjøper en nå før jul siden jeg har vært sååå flink...vi snakkes jenter ha en fin slankedag, jeg vet at jeg selv vil ha det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Ja jeg var inne på nettet i går morges og fant ikke noen link, så derfor mine tall først i dag. Vekt 88,5 = ned 0,9 kg. Midjemål uforandret. Er fornøyd. Ikke veid maten, men prøvd å tenke fornuftig. Har nettopp fått mensen så den påvirker vel vekten litt. Mindre trim enn før, men nå er det blå himmel og ikke noe regn, så da er det bare å ta bena fatt igjen. Skal på juleavslutning i kveld med pizza og julebord på tirsdag, så det er ikke lett å tenke vekt i disse dager. Men målet mitt er å klare å spise mindre enn før. Dvs. kun 1 pizzastykke i kveld.

Flott å se at dere har vært så flinke. Det gjør jo at jeg skjerper meg litt jeg også.

Ha en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi har vært!Er så moro når det går riktig vei!

 

Hvem mangler vi? Gry 69.heikiki og nydelig?Har jeg glemt noen da?

Håper det står bra til med dere.

 

Ble så glad når jeg se dere andre her i dag.

 

Er så enig Oliviasmult,Skal fortsette min sunne livstil i julen,dog julaften og 1 dag skal jeg ikke telle en kalori.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten rapport fra sykesengen - måtte kaste inn håndlet i går og har siden ligget rett ut i senga med feber og forkjølelse ;)

Fikk kreket meg ut på badet for litt siden og hoppet på vekta. Minus 600 gram.

Jeg har ikke fått spist riktig og heller ikke trent på en uke. Minsten ble syk forrige torsdag og siden da har alt gått galt. Lite søvn, feil og urelgelmessige måltider, null trening (bortsett fra bæring av en feberhet og syk 2åring). Kroppen min har alltid reagert merkelig ved sykdom - istedet for å rase ned i vekt som mange andre gjør tviholder den på alle kilo så null bonus for å være syk for meg nei....!

Har alltid vært sånn, også da jeg var slank og veltrent.

 

Men - får ta det igjen når jeg er frisk -akkurat nå har jeg ikke overskudd til annet enn å ligge her og nyse og synes VELDIG synd på meg selv

 

Ha en fin helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg er sein med tilbakemelding, men her kommer den ihvertfall ;)

Minus 300 gram, men 0 i midje. Er nå nede på 82 og det er 4 kg ned siden start. Burde ha vært mye mer,spør du meg.. Jeg har ikke vært særlig flink siste uka, men heller ikke skeiet fullt ut heller. Men jeg har nok spist mer enn jeg burde,særlig til middag!

I går var jeg og mannen på Sissel konsert og spiste en nydelig treretters i forkant. Det var full pakke med fløtegratinerte poteter og creme brulè til dessert. Jeg nøt det!! Men jeg må nok sette inn støtet, skal det bli noe av de 2 kiloene innen jul..

Kraftig forkjølelse siste uka, har gjort at jeg har vært forsiktig med trening også. Men jeg håper den snart er på tilbaketur og at jeg kan ut å trimme igjen.

Lykke til videre til dere alle - dere er kjempeflinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt vært på julebord+ bursdag i helgen, og bare stjal meg til en titt på vekten i dag...+1,5 kg!!!!! hva f....så nå er det atter duket for samme kiloene som skal slankes bort....huff. Men en ting var possitivt da, jeg møtte noen jeg ikke hadde sett på 3 mnd...og hun synes jeg så så slank og frisk ut...det er alltid like moro med slike tilbakemeldinger....endelig er det noen som tør si noe etter et halvtår med slanking....men nå er det full fokus på de xtra kiloene som kom på....ha en fin søndag alle sammen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Må bare fortelle vekten min i dag; 87,1 kg, dvs. ned 1,4 kg siste uken. Vært flink i helgen, spist ofte og mindre. Tok litt potetgull i går, men innenfor lovlig kalorimengde. Er strålende fornøyd. Litt lite trim denne uken, gått kun en tur med hundene og spilt badminton 1 gang, så det er absolutt forbedringspotensiale her. Flott å høre at du fortsatt er med Heikiki, god bedring:) Sønnen min har nå hostet 1 uke, heldigvis ikke feber. Jeg har holdt meg "langt" unna og er heldigvis ikke smittet (ennå). I morgen er det julebord igjen, så da blir det vel litt for mange kalorier. Har bestemt meg for å kutte ut rødvinen og spise mindre tidligere på dagen. Men skal jo hygge meg litt da.

Været er også bedre, blå himmel i dag, så da er det vel bare å ta bena fatt i ettermiddag. Det er så deilig at vekten nå går ned igjen. Stå på videre sunniser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like begeistret nå som sist uke.Står dønn stille på 70,6,minus 0,5 cm i midjemål.Også jeg som har vært så flink til å trimme da!Men.men,sånn er det med den saken.Har fortsatt håp om å gå ned de 2 kg til jul,bare 600 g til.Skal klare det!!

 

Lauritz,jeg tar av meg hatten for deg-kjempebra!!

 

Gry 69,godt å høre at det er liv i deg.Skikkelig flink syns jeg du har vært.Og selv om du ikke er helt fornøyd med vekttapet i sin helhet,så husk at det tar mer enn noen uker for legge om livsstilen 100%.Også skal man jo kose seg skikkelig noen ganger da...

 

Bigmama,sikker på at du har masse vann i kroppen også,man får jo i seg mye godt på et julebord....Og heldigvis er bikini sesongen noen mnd. unna.

Og husk at det er det vi spiser hver dag som teller,ikke det ene julebordet i året

 

Fortsetter bare på denne tråden en uke til da?

 

God sunn uke jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...