Gå til innhold

Mitt nye liv!


Gjest NIZA
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det stemmer det. Jeg har startet et nytt liv. For første gang har jeg endelig innsett at det er en varig kostholdsendring jeg har startet på. Kjenner flere som har gått på kurs, og som gleder seg til det er over, for da skal de endelig kose seg igjen!!!

Heldigvis begynte jeg ikke på kurs før jeg var skikkelig motivert og "voksen" nok til å innse at det ikke nytter å lure seg selv mer. Er akkurat ferdig med mitt første GK-kurs og har gått ned 8,5 kg. Er kjempefornøyd med det, og fortsatt like motivert til å fortsette i samme spor. Jeg har dager hvor suget etter noe skikkelig

"dritt" setter inn, og ja det hender jeg faller for fristelsen. Men jeg klarer meg med en bit eller to, ikke hele posen, og ikke hver dag. Det kan jeg takke mine 5-6 trofaste måltider for. Ønsker dere alle lykke til med ny livsstil, håper vi kan "snakkes" litt her inne av og til. Nå er det klart for dagens halvtime på "ergo`n". Koz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Niza - så flott at du har bestemt deg for å legge om kostholdet. Selv har jeg alltid spist veldig sunn kost - men har ikke passet på mengdene nok og det har sneket seg på noen ekstra kilo.

 

Selv ser jeg (som deg) ikke så mye mening med jojo-slanking. Tror at det er værre for kroppen enn å være litt overvektig, men det betyr jo god butikk for slankeindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært jojo-slanker, og har gått opp og ned de samme 20 kiloene en tre-fire ganger over ca 8 år. Denne gangen har jeg jobbet mere mentalt i forberedelsene, og nå skal det bli en varig endring!

-Jeg var faktisk skikkelig deprimert i starten, fordi jeg tenkte på alle endringene jeg måtte gjøre, og all den deilige maten (og ikke minst sjokoladen) jeg aldri skulle frotse i lenger. Nå har jeg akseptert det, og det føles ikke lenger så trist!

-Og etter at jeg har gått ned det jeg skal og stabilisert meg på 1-2 hold vekten kurs, så kan det vel være jeg tåler en enkeltstående utskjeielse, men det spørs hvor godt det kommer til å være!

 

Lykke til NIZA

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...