Gå til innhold

ny giv...


Gjest LilleBett

Anbefalte innlegg

Ble gravid ganske så uplanlagt akkurat da jeg var godt i gang med en real slankerunde. La hele vektklubben på is-har faktisk ikke vært pålogga engang tror jeg siden den positive testen. Men i dag er det 4 uker til termin og jeg må vel begynne å planlegge et liv hvor magen er litt mindre velkommen enn den er i dag ;-)

 

Har lagt på meg 9 kg på 36 uker (er egentlig ganske stolt og håper jeg ikke eser mer de siste innspurtukene nå!) og er oppe i skremmende 78kg.

 

 

Skal prøve å holde litt dagbok her da, og se hvor fort kiloene kan ramle av med ammingen. Kan bli vanskelig å holde seg aktiv og ikke-spisende når jeg skal gå hjemme, kjenner jeg meg selv, men det må nok til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lykke til! Jeg har 9 uker igjen til termin og har lagt på meg 8,6 kg. Har du kun 4 uker igjen kan du regne med at mesteparten du legger på deg nå er vann! Det forsvinner stort sett igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest LilleBett

Ja, da er gullet ute, kom til verden 9.12 i uke 37. Jeg fikk HELLP syndrom og gutten ble tatt med hasteKS. Jeg får altså knapt gå på tur før blodtrykket mitt er bra igjen men er i gang med et bedre kosthold i alle fall! er nede i 72 kg, 3 over startvekt før svangerskapet. Målet er 60kg før sommeren. Bare jeg blir friskmeldt, og jeg får vogna som er mye greiere enn det tunge droget jeg har lånt, skal nok dette bli bra!

 

og nå har jeg våget meg ut på den første turen alene med vogna (etter noen plutselige bt fall har jeg ikke våget meg ut alene før) - gikk en halvtime raskt og en halvtime rolig og surra-kikket i butikkvinduer og sånn...ganske fornøyd med meg selv men nå må jeg hvile kjenner jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer så masse med et flott vektresultat!! Det må være utrolig deilig å ha en deillig baby og være nede i nesten-matchvekt allerede!

Det er synd at du har problemer med blodtrykket, men håper det ordner seg snart. Vektmålet ditt når du fr du aner ordet av det, lenge før sommeren!

 

Kos deg masse med babyen, tiden nå går så utrolig raskt så nyt dagene i langdrag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...