Gå til innhold

Ble kvalm....:(


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Har sittet og sett på TvN. Og jeg ble kvalm av og se på hvordan de trøkte i seg all den maten. Veldig rart for sånn var jo jeg.....spiste ikke 20 pølser i brød da men.

Sittet og regnet litt...og på det største har jeg vært 151kg!!! (høygravid...men likevel 151kg!) Nå er jeg 105 ..det blir -46kg det.....når jeg har kommet med i 80 har jeg tatt av 70kg!!.....Det er nesten halvparten av det jeg veide da jeg var gravid..

Jeg tror jeg må spy!!

JEG LOVER HERVED AT JEG ALDRI SKAL BLI TJUKK IGJEN!!!!!!!!!

 

Har skrevet dette innlegget på motiver meg 40+ gjengen . Men syns det passet her inne også.

Flere som så den dokumentaren?

Jeg ble også veldig sur på de som tror de hjelper de som har dette problemet.....smuglet inn mat til de ......hva er vitsen med og legge seg inn på en klinikk da????

De er jo med på og ta livet av de!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og fikk litt angst. Følte meg veeldig tjukk plutselig. Var sånt jeg kunne spise da jeg gikk på antidepressiva. helt feil mat, og i store mengder (men kanskje ikke akkurat 20 pølser, eller en kilo bacon da). Det jeg derimot ikke skjønner, er at de stoore menneskene blir satt på dietter på 1300 kcal og sånn. Blir ikke det litt lite for en som er så stor?. Så at han ene sa at hvis han spiste mer enn 1400 kcal, så la han på seg, men det kan vel ikke stemme? Eller er det noe som skjer i kroppen, når man er så stor som de folka var (flere hundre kilo)? Har litt problemer med å tro at jeg kan gå ned i vekt på 1900 kcal daglig, mens de legger på seg av1500...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og fikk litt angst. Følte meg veeldig tjukk plutselig. Var sånt jeg kunne spise da jeg gikk på antidepressiva. helt feil mat' date=' og i store mengder (men kanskje ikke akkurat 20 pølser, eller en kilo bacon da). Det jeg derimot ikke skjønner, er at de stoore menneskene blir satt på dietter på 1300 kcal og sånn. Blir ikke det litt lite for en som er så stor?. Så at han ene sa at hvis han spiste mer enn 1400 kcal, så la han på seg, men det kan vel ikke stemme? Eller er det noe som skjer i kroppen, når man er så stor som de folka var (flere hundre kilo)? Har litt problemer med å tro at jeg kan gå ned i vekt på 1900 kcal daglig, mens de legger på seg av1500...[/quote']

 

 

Det er vel sikkert fordi han sitter/ligger stille hele dagen og ikke forenner noe utover basalforbrenninga. Det er i musklene forbrenninga foregår, og han har sikkert veldig små muskler, derfor blir basalforbrenninga lav også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også den dokumentaren på TVNorge, og må innrømme at jeg syntes skikkelig synd på disse menneskene. De har et forhold til mat som overhodet ikke er sunt, og kroppen er helt ødelagt. Når de så endelig er heldige og kommer til behandling og har masse motivasjon, ja så kommer familiemedlemmer med brus og junkfood - for å være snille!!! Alvorlig talt! Har absolutt ingenting med snillhet å gjøre det der!

 

Om mulig ble jeg enda litt mer motivert til å klare dette. Og jeg er sinnsykt glad for at jeg har kjempegod støtte hos familie og venner! Ingen som kommer med masse usunn mat og snop her, alle prøver å gjøre sitt beste for at jeg skal klare det prosjektet jeg har startet på. De gangene det står snop på bordet, så har jeg faktisk klart å unngå det i STOR grad (litt nøtter har det blitt, men veldig lite!).

 

Tror nok ikke de har store forbrenningen når de veier nærmere 400 kg og kun ligger stille... Så forundrer meg ikke at de må ned på 1300 kcal... For meg føles det da som luksus å kunne gå ned ved å spise 2000 kcal, og ha en kropp som tåler trening! Deilig!

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Uff, triste greier og være i en sånn situasjon gitt

, der man veier så mye at du ikke klarer å vaske deg bak. Husker det var slitsomt å veie over 100 kilo, men det er jo ingenting i forhold til det der. Litt lettere og skulle begynne å gå ned, når det ikke er snakk om flere 100 kilo.. da hadde det ikke vært like stor sta å gå ned 800 gr en uke, tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...