Gå til innhold

Vektrapportering uke 49


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

God adventstid, og god Grete uke :-) Her er ukens resultat fra meg

 

Opp 400 gr

 

 

 

Vet virkelig ikke hva som skjer, men vekta rikker seg ikke, jeg går opp og ned annenhver uke, sliter med å holde på motivasjonen nå, det må jeg bare innrømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig vanskelig å holde motivasjonen oppe når veklta står i ro eller til og med går litt opp. Det vet vi alle som har noen år på baken og har strevd meg vekten. Fatt mot, det finnes løsninger. Husk at det alltid ordner seg for snille jenter.

 

Jeg var ikke fornøyd med resultatet forrige uke, så jeg har hatt fiskeuke. Fisk til middag hver dag (la familien slippe) og fiskepålegg til minst to brødmåltider pr. dag. Så har jeg trimmet mye, veldig mye (33 trimpoeng). Det går mye tid til mat og trim på denne måten, men jeg har fått betalt. Ned 1,8 kg og minus 4,5 cm i midjen.

 

Var ute og spiste på søndag. De fleste spisesteder har fisk på menyen, så det er ikke noe problem.

 

Denne uken er jeg altså optimist. Rådet om fiskeuke er herved gitt og kan benyttes fritt.

 

Stå på så kan det fortsatt bli minus 2 kg til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken gikk det bedre. Etter en liten oppgang forrige uke har jeg nå gått ned 600 g. Total nedgang 4.8 kg på 6 uker! Jeg er KJEMPEFORNØYD!

Og snart kommer jula... men dette skal vi klare! Stå på jenter ;)

Bra tips Glitre og sikkert ikke så dumt å følge. Men hvordan i allverden klarer du 33 trimpoeng? Det meste jeg har hatt er 12, og da har jeg trent hard aerobic 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,1 kg denne uka! Og forandringen jeg har gjordt er å spise smått og ofte, mere vann og ikke veid og telt kalorier. Og ikkeno trim, men det skal jeg prøve å få til denne uka!!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra har gått ned 1,4 kg på 3 veker.. ikkje heilt fornøgd med det. Hadde forventa å komme under det magiske talet 90. No manglar eg 300 gram ;)

Eg SKAL greie det til jul!! 2 veker til neste veging, og då er det ingen bønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det kurskveld og veiing i går.

 

Hadde gått ned 300 gram.

 

I grunn fornøyd med det, selv om det er lite.

 

Men helga som var var ikke noe god. Julebord på fredag, dårlig form på lørdag, som resulterte i lettvint og usunn mat. Også var det en tilstelning igjen på søndag. Var noe absolutt hele helga. Så ja, da er jeg fornøyd.

 

Har som mål å klare minimum 500 gram til torsdag, for da har jeg gått ned 10 kg. siden 1. september. Torsdag er siste kurskvelden for i år, da er det 5 uker jeg må klare meg på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...