Gå til innhold

hjelp, jeg har gått opp!!


Gjest bergers

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på 3 kurs, og gikk ned 24 kilo... nå er jeg på hold vekta, og pleier ikke veie meg så mye selv hjemme.. Men i morges gjorde jeg det, og jeg har gått opp 3 kilo!!

Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg klare å ikke miste motet??

 

Jeg er midt inne i en veldig hektisk eksamensperiode nå, så har nok blitt litt for mye sukker og usunn mat.... men nå er det jo snart jul og utfordringene står i kø..

 

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring er det kun en ting som hjelper, å begynne å veie maten igjen. Si at 3 kg er maks tolererbar vektoppgang før du må begynne å veie maten inntil du er tilbake på ønsket vekt igjen. Du kan klare det før jul. Rutinene kommer rast på plass igjen.

Lykke til med både eksamen og å holde vekten videre.

 

ACE

 

PS. Jeg gjorde det samme i 6 år, før alt skle ut og vekten seg på igjen. Nå er jeg igang igjen, men har MANGE kg igjen før målet er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må skrive hver en ting jeg spiser.

 

Er selv på vei å miste motet. Jeg har stått stille i to uker for så å gå opp litt. Kursleder mente det kom av at jeg spiser litt lite men vi får no se neste runde. ... Og nå er det snart jul. Hadde håpet å gå mer ned dette siste kurset (kurs 2) nettopp fordi det snart jul. Jeg bare antar jeg kommer til å gå litt opp ijula selv om jeg skal forsøke å være flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...