Gå til innhold

Nedoverklubben uke 49


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Så var det ny uke og nye muligheter gitt...

Glemte helt å gå på vekta i dag jeg, så får snike meg en tur i morra i stedet... Men aner meg at jeg har stått ganske stille, har vært en litt "så der" uke. Men vi får se!

To veiinger igjen før julaften (i tillegg til denne ukes veiing). Tida går fort gitt!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. forrige uke veide jeg 106,6 kg..nå veier jeg 105,7 kg..(105,6-105,8) så det er jeg fornøyd med,i å med at jeg har ikke spist bra de siste fire dagene..men skjærpings med meg nå..jeg skal ned til 101 til jul iallefall...helst 100.. ikke lenge til kurset mitt begynner nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Nå er jeg under 100 igjen! Det var bra. Gikk 1 kg ned denne uke akkurat som de forrige 2 uker (3 kg i totalt).

Har bare et lite spørsmål: har målt mage og den har bare gått ned 1 cm siden jeg startet. Er det vanlig? Kunne har tenkt med litt mer akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Nå er jeg under 100 igjen! Det var bra. Gikk 1 kg ned denne uke akkurat som de forrige 2 uker (3 kg i totalt).

Har bare et lite spørsmål: har målt mage og den har bare gått ned 1 cm siden jeg startet. Er det vanlig? Kunne har tenkt med litt mer akkurat der.

 

Gratulerer med å komme under 100!! Flott!

 

Mitt magemål har gått ned noen uker, og stått stille andre uker. Plutselig skal du se at det forsvinner noen cm! Prøv å måle på samme sted hver gang, og til samme tid, så går det nok rette veien etterhvert! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,2kg ...veldig fornøyd ;)

Vekta viste 104kg så nå mangler jeg 1kg på -35 og bare 4,1 kg på det store drømmemålet 99,9kg!!!....(men ikke det største målet da...:))

Lykke til med veiinga alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg i morgen jeg.Veide meg jo egentlig på lørdag, men har egentlig veiedag på tirsdag. Men vekta viste 114 kg på lørdag, å regner ikke med å ha gått så veldig mye ned på disse få dagene. Midjemålet er 125 cm.

 

Gratulere så masse dere som har gått ned. Kjempe flott. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Ny uke og nye muligheter!

 

Så flinke dere har vært!

 

Før veiingen nå på mandag var jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde gått så veldig mye ned. Følte meg "tung" i kroppen, og har fått trent lite. Men jaggu ble dagen bra: -1,3kg :-) nå har jeg bare 1,1 kg til det første delmålet mitt (de første -5 kg)

 

Nå satser jeg må å få litt mer trim denne uka. Lykke til alle sammen med deres mål!

 

Klem fra Solsikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned hele 2 kilo fra Lørdagen, er nesten for godt til å være sant. Men nå er vekta 112.. Kjempe fornøyd.

 

Hvordan får man til å bruke smilye`s i teksten og flere etter hverandre? Får bare til å bruke den ene i tittel linja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned hele 2 kilo fra Lørdagen' date=' er nesten for godt til å være sant. Men nå er vekta 112.. Kjempe fornøyd.

 

Hvordan får man til å bruke smilye`s i teksten og flere etter hverandre? Får bare til å bruke den ene i tittel linja[/quote']

 

Bruk kommandoer som : ) (uten mellomrom mellom) ; ) eller : p

Da blir det :);):)

 

Helt nederst på sida (når du er inne og skriver innlegg), står det også Smilier er PÅ. Der kan du trykke på Smilier, og få opp liste over hvilke kommandoer som hører til hvilke smilier!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en "opptur" på vekta i dag gitt, som jo egentlig er en nedtur... *sukk* Men, min første veiing hvor jeg har gått opp litt, og har vel i grunn bare ventet på det. Måtte vel komme! Så her er det bare å mobilisere for fullt igjen!

Denne uka:

Vekt : Opp 300 gram

Midje: Samme som sist

 

Ikke noe spennende å fortelle med andre ord.. Hehe!

 

Kjempeflott av dere som har gått ned, og vi andre får bare bite tenna sammen!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,6 kg denne uken og jeg er kjempefornøyd. Har totalt gått ned 12,6 på 6 uker og håper å nå minus 15 før jeg tar juleferie den 19 des.

 

Må bare få si gratulerer til alle dere andre, dere har vært flinke i nok en uke=) GRATULERER spesielt mye til deg Kline som snart nærmere seg minus 35, det er kanonbra=) Og til deg Mimmi80 så vet jeg at du kommer sterkt tilbake neste uke, ikke bry dge om denne uken for du har jo vært så flink ellers!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salamandra

Var på vekta i dag og var spent da jeg mener at jeg faktisk har vært flink siste uka, å så viser den dri.... + 100 gram, må jo bare være muskler tenker jeg he he

Ja ja det er vel bare å fortsette så snur det vel ;)(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1' date='6 kg denne uken og jeg er kjempefornøyd. Har totalt gått ned 12,6 på 6 uker og håper å nå minus 15 før jeg tar juleferie den 19 des.

 

Må bare få si gratulerer til alle dere andre, dere har vært flinke i nok en uke=) GRATULERER spesielt mye til deg Kline som snart nærmere seg minus 35, det er kanonbra=) Og til deg Mimmi80 så vet jeg at du kommer sterkt tilbake neste uke, ikke bry dge om denne uken for du har jo vært så flink ellers!![/quote']

 

 

Hei :);):)

 

Oii så flink du er, ned 12,6 kilo på 6 uker da, kjempe flott.

 

Det må nå merkes godt tenker jeg, trimmer du mye?

 

Skal bli spennende å se om du klarer å gå ned 15 kilo før du tar ferie.

 

H. Evelyn som er slankeblogger een annnen plass her på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gram og mitt tredje delmål er i boks. Minus 15' date='1 kg. Herlig.....

Bare å stå på videre, masse flinke folk her inne:)[/quote']

 

 

 

 

Hurra :);) så flink du har vært som har kommet deg i mål med et dele mål igjen, minus 15,1 kilo er jo kjempe bra, merkes vell godt på deg dette tenker jeg.

 

Ha ei fin uke og ei koselig førjulstid

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det=) Jeg er godt fornøyd selv også, og håper i det lengste at jeg skal nå minus 15 kg før "juleferien" min.

 

Jeg trimmer faktisk ikke så veldig mye fordi jeg er kronisk syk og ikke har overskudd til det, men jeg prøver å få gått en tur i godt tempo på mellom 40 min og 1 time hvertfall 4-5 dager i uken. Jeg tror nok det hjelper på forbrenninga at jeg får beveget meg (trimma litt) nesten hver dag.

Ellers så spiser jeg nok en del mindre en det jeg skal, ligger på 1400-1500 kcal pr dag, men jeg klarer rett å slett ikke å få i meg mer. Jeg sover ganske mye, fra ca 23 om kvelden til kanskje 12-13 om dagen - så for å få i meg 1400 kcal må jeg spise nesten annen hver time. Men kurslederen min (går internett kurs) sier at det er okei hvertfall for nå...

 

Jeg er ofte inne å leser bloggen din, og synes du har vært kjempeflink. Du har også opplevd litt motgang, men kommet sterkt tilbake og det synes jeg det står STOR respekt av.

Lykke til videre Evelyn=)

 

Hei :);):)

 

Oii så flink du er' date=' ned 12,6 kilo på 6 uker da, kjempe flott.

 

Det må nå merkes godt tenker jeg, trimmer du mye?

 

Skal bli spennende å se om du klarer å gå ned 15 kilo før du tar ferie.

 

H. Evelyn som er slankeblogger een annnen plass her på siden[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flytttet veiedagen til fredag, så i dag var det dags. Den viste 122,2 kilo - og det er ned 1200 gram! :-D

 

Men, jeg vet så inderlig vel hvorfor jeg har gått ned. Jeg har hatt ei skikkelig apatisk uke, masse sliten og lei meg, demotivert og mutt. Har gjort minst mulig, sovet masse, og hatt liten matlyst - uten å ha registrert, vil jeg tro at jeg har ligget på rundt 1200 kcal om dagen. Jeg skal ligge på 2200... Så da er det jo ikke rart at jeg går ned i vekt.

 

Men jeg ble veldig blid av å gå på vekta i dag, og var veldig klar for å trene (for første gang på altfor lenge...), men så slo jeg opp en tå som jeg klarte å sette sofaen på tidligere i uka. Den er hoven og øm, og har komplekser for å være minst og jobber med å bli større... Det gjør så vondt at jeg orket ikke å dra herfra.

 

Til mandag starter egentlig juleferien min, ved at jeg får en ukes besøk av kjæresten min. Men jeg går for ikke altfor mange utskeielser. Uka etter drar jeg til pappa, og vil da ha henimot hverdag fram til lille julaften. Det er liksom vanskelig å holde på hverdagene når spesielle ting (besøk, for eksempel) skjer. Men jeg skal prøve. Jeg får altså en veiing til (under kjærestebesøket), og så drar jeg til pappa. Veier meg ikke på fremmede vekter, så det skal bli spennende å komme tilbake hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Syns nå det var litt flott at du gikk ned etter ei dårlig uke.... Selv om det kanskje ikke er helt rett...

 

Jeg sliter med motivasjon, julebakst og er drit deprimert.... Orker ikke skrive opp kcal nå, men håper jeg skal klare å holde trimen ved like... Kanskje ikke fullt så mye som jeg har gjort til nå pr uke. Jeg er drit lei utolmodig og har så kort lunte... Trodde jeg skulle klare meg bedre gjennom julebakst og sist helgs ferie tur, men det gikk i dass alt sammen.... Vekta er på god tur oppover igjen. Nå tenker jeg litt på å ta juleferie fra hele greia, og kanskje starte på over jul, men så håper jeg å kunne holde på m trimmen. Det m å samle trimpoeng er liksom det eneste som er litt gøy ennå... Holder på m det fjerde treet.

 

Syns det er mange flinke folk som holder motet oppe... Dere får stå på !

Mvh en svært nebb hengende Skogsnipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det var litt flott at du gikk ned etter ei dårlig uke.... Selv om det kanskje ikke er helt rett...

 

Jeg sliter med motivasjon' date=' julebakst og er drit deprimert.... Orker ikke skrive opp kcal nå, men håper jeg skal klare å holde trimen ved like... Kanskje ikke fullt så mye som jeg har gjort til nå pr uke. Jeg er drit lei utolmodig og har så kort lunte... Trodde jeg skulle klare meg bedre gjennom julebakst og sist helgs ferie tur, men det gikk i dass alt sammen.... Vekta er på god tur oppover igjen. Nå tenker jeg litt på å ta juleferie fra hele greia, og kanskje starte på over jul, men så håper jeg å kunne holde på m trimmen. Det m å samle trimpoeng er liksom det eneste som er litt gøy ennå... Holder på m det fjerde treet.

 

Syns det er mange flinke folk som holder motet oppe... Dere får stå på !

Mvh en svært nebb hengende Skogsnipe[/quote']

 

Jeg vil bare si at jeg skjønner deg kjempegodt - jeg synes det er knallhardt nå som jula har kommet. Og det selv om jeg klarer å holde koken og får flotte vektnedganger. Mitt råd til deg er å bare kjenne godt etter å bestemme deg for å enten følge GR helt ut eller å ta en skikkli pause nå i jula. Det du bestemmer deg for er nok det riktige for deg. Tror det er mye farligere viss vi gjør det litt sånn halvveis - sånn at vi bare blir skuffa av oss selv. Det er ingenting som virker mer demotiverende enn det i lengden!

Selv skal jeg prøve så godt så jeg kan å følge GR til den 19 og så tar jeg meg to uker helt fri. Men jeg kjenner at det blir bare vanskeligere å vanskeligere for hver dag som går...Kanskje du kan gjøre det samme, eller ta fri allerde fra neste veiedag sånn at du får 3 ukers pause??? Uansett så er det langt i fra noe krise, og det er mye mye bedre med en liten pause enn med en kjempesprekk som resulterer i at du gir helt opp.

Du kan jo forsøke å trimme litt fordi om du ikke teller kalorier, da klarer du kanskje å holde vekta sånn noenlunde. Synes også at det er godt å få gått en tur når man vet at man har spist masse god mat=)

 

Jeg ønsker deg lykke til videre, dette klarer du Skogsnipa!!!!!!

Og til deg enitS må jeg bare få si at jeg synes du har vært kjempeflink i flere uker nå med både kjærestebesøk og greier - dette er abolutt en utfordring, så bare tenk på hvor flink du har vært frem til nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11
Syns nå det var litt flott at du gikk ned etter ei dårlig uke.... Selv om det kanskje ikke er helt rett...

 

Jeg sliter med motivasjon' date=' julebakst og er drit deprimert.... Orker ikke skrive opp kcal nå, men håper jeg skal klare å holde trimen ved like... Kanskje ikke fullt så mye som jeg har gjort til nå pr uke. Jeg er drit lei utolmodig og har så kort lunte... Trodde jeg skulle klare meg bedre gjennom julebakst og sist helgs ferie tur, men det gikk i dass alt sammen.... Vekta er på god tur oppover igjen. Nå tenker jeg litt på å ta juleferie fra hele greia, og kanskje starte på over jul, men så håper jeg å kunne holde på m trimmen. Det m å samle trimpoeng er liksom det eneste som er litt gøy ennå... Holder på m det fjerde treet.

 

Syns det er mange flinke folk som holder motet oppe... Dere får stå på !

Mvh en svært nebb hengende Skogsnipe[/quote']

 

Kjenner godt igjen de følelsene der! Jeg har også slitt med å få spist det jeg burde, både denne uka og forrige uke. I tillegg er det alltid travelt nå før jul. Jeg har trodd at det skulle gå kjempebra likevel, men det har det ikke gjort. De siste dagene så har jeg ikke registrert matinntaket, og tenkte at "ja, ja nå gir jeg bare opp!"... men så prøvde jeg å huske det jeg faktisk har spist... og vet du hva... det er ikke så aller verst likevel. Noen vaner har sniket seg inn, og jeg spiser i alle fall flere måltider nå enn før. Jeg spiser en ok frokost, og så er det andre ting jeg kan bli bedre på. Poenget mitt er at det kan godt hende det føles verre enn det er! (det vet jeg at det gjør for meg). Hvis du tenker etter så er det kanskje noen ting som har blitt en vane for deg også, som du kan gi deg en ekstra klapp på skuldra for. Det er superviktig å huske på de tingene en faktisk gjør bra! Jeg synes det står all ære til deg for at du sanker trimpoeng selv om motivasjonen er i en bølgedal! Håper du finner en løsning for deg, som du blir fornøyd med. I alle fall så ønsker jeg lykke til! ;)

 

Klem fra Solsikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjenner meg så absolutt igjen jeg også! Er tøffe tak dette her, men vi kommer til å klare det ;) Jeg må innrømme at jeg nå har gått noen uker uten at jeg har registrert noe mat på vektklubben, kun trimpoeng. Trengte rett og slett litt "fri" fra rapporteringen, men har forsøkt å leve etter prinsippene, med ok måltider og lite snop. Vekta har krøpet nedover allikevel, men jeg har ikke tillatt meg å bli skuffet dersom det "bare" er snakk om et par hundre gram etc. Det er mitt liv og mitt valg! Jeg har også meldt meg på nytt GR kurs i midten av januar, og gleder meg til det! Men før den tid skal jeg "slappe av litt", men bruke fornuften. Motivasjonen går absolutt opp og ned, og det samme gjelder matlysten. Men tenk langsiktig, dette skal være noe du kan leve med, og som skal vare livet ut! Ergo må det nødvendigvis komme opp og nedturer, bare ikke gi opp!

 

Stå på folkens, det er i motbakke det går oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne å lest før, men ikke orket å svare... Sier vel litt om att jeg sliter... Men det hjelper med støtte fra dere. Nå har jeg fått svømt igjen og trener, selv om jeg ikke er helt i form. Men jeg orker ikke å øke intensiteten på treninga. Holder bare ett jevnt rolig tempo... Men det er vel bedre enn å sitte stille å glane...

Og så ser jeg jo på uke 50 at mange sliter nå. Skal vel ikke si at det er godt å se, men da er det liksom ikke bare meg.... Skjønner jo at dere som er ute på jule bord og andre festligheter har en større utfordring enn meg som stort sett bare er hjeme.

Selv med mye rolig trening ligger jeg på 20-25 trimpoeng i uka. begynner å slite litt med motivasjon til å trene. for det tar tid, og jeg får ikke gjort så mye annet.

 

Glad for støtten fra dere alle. Jeg tror jeg gjør som mimmi, teller trim poeng og lar kcal ligge til over jul... Så får en håpe på ikke alt for mange kg opp...

 

Mvh Skogsnipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...