Gå til innhold

motivasjonsuke 49


Gjest cice

Anbefalte innlegg

Hei og hå!!! SÅ er det bare 20 dager til julaften og jeg er komt i skikkelig julestemning:-) Jeg syns det går veldig bra ang fristelser også. ikke noen pepperkaker på meg ennå, men skal bake på lørdag med jentungen min, så da blir det nok en liten smakebit. Bruke kosemerkene på den i stedet.

 

Det blir variernede trening denne uka, så jeg er spent på hvor mange poeng jeg får.. Håper alle har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så tomt her inne... er alle like travelt opptatt?

 

Fikk trent i dag og gleder meg til å få trent på fredag. Merker det er avkobling å få trent litt, får ut så mange tanker og stress:-)

 

Snart er det jo handling av juletre, og mat til romjulen. Pynting og julekos. Det gleder jeg meg til. Syns det er så koselig med jul. Merker at når alt er så koselig, så er det lettere å ta en pepperkake. Så blir det en her og en der, kan jo ikke takke nei når gode venner byr, det er jo bare en.. må bli flinkere å si nei. Bli mer bevisst. Blir spennendes å se om jeg har gått ned noe mer på fredag, tror jeg kan stå på stedet hvil. Men skal være fornøyd med det så lenge jeg ikke går opp.

 

Håper det snart kommer noen innom her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kanskje litt tomt uten trønderne. Vi har dannet Trønderbataljonen, men vi er her alle sammen.

 

Forsøker å være flink. Veier all maten og skriver ned tredje uken på rad. Da blir det ikke mange utskeielser. Ellers trimmer jeg mye, veldig mye. Jeg trimmer så mye at vertinnen min mener jeg skal opp to menyer, selv mener jeg en må være nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg er her jeg også. Tror ikke jeg får nye 900 gram denne uken,men motivsjonen er der. Jeg er av forskjellige grunner blitt forhindret i å trimme den siste uken. Og så ble jeg forkjølet. På tross av det fikk jeg kommet meg på steppen i går og i dag, så det blir totalt 3,4 poeng før kurs i morgen. Ikke bra med alle de pepperkakene jeg har spist.... Farlige saker å ha i hus, men jeg bare måtte lage med barna, heldigvis likker den største ungen i huset (les han jeg er gift med) pepperkakene enda bedre enn meg. Nå er det snart tomt. Hurra!!!

Jeg har bare 1,4 kg til julemålet mitt, og den siste uken før jul skal jeg på venninnejulebord med barndomsvenninner jeg ikke har sett på 3-4 måneder. Er veldig spent på om de ser jeg har krympet 10 kg. Det hadde vært godt med noen posetive tilbakemeldinger før jeg starter på nytt kurs i januar. For å holde motivasjonen oppe.

 

Jeg går for - 1,4 kg på de neste to uker. 80 tallet, her kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også, etter en drøy ukes fråtseferie... Men motivasjonen er på topp og siden mandag har det vært GR-kosthold igjen. Har bestemt meg for ikke å veie meg før lille julaften, og da skal vekta vise under 90 kg slik den gjorde før ferien. Målte meg i dag tidlig, og målene var omtrent de samme, så all fråtsingen har ikke gjort noen skade på "omfanget" ihvertfall. Er jo heldigvis begrenset hvor mye man klarer å legge på seg på en uke da, men blir litt opphengt i at jeg har lagt på meg litt og det er jo fy-fy. Vel, det viktigste er at jeg har hatt en ukes utskeielser og lar det bli med det, føler heldigvis ikke trang til å fortsette i den stilen. Håper på å holde meg på rundt 90 til over jul, for da skal de siste 20 kiloene til pers en gang for alle! ;-)

 

Lykke til alle dere andre også nå i juleinnspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg går for - 1' date='4 kg på de neste to uker. 80 tallet, her kommer jeg.[/quote']

 

Ser du også ligg rundt den vekta eg er på no. Eg har 300 gram igjen til 80-talet! Det skal bli so DEILIG å sjå det talet at eg nesten ikkje kan førestille meg det!

Og med dei 300 gramma vil eg også bikke minus 10 kg. Ganske like vi to då bollapinsvin!!

 

Kor mykje tenke du å gå ned i 2007? Eg har planar om å komme inn i bunaden min, og må nok ned under 80 for at den skal klare å pressast på.

 

Heia oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det for tiden ikke blir mye tid til å skrive her inne på forumet har jeg gjengen her inne i bakhodet hele tiden.... og det er kun motiverende og ikke slitsomt! ;) Det tar på å være 4 barns mor i full jobb i disse førjulstider og som så mange ganger før går det ut over GR-rutinene. Jeg er fortsatt motivert men det er vanskelig å få spist ofte nok tidlig på dagen. Når jeg da kommer til middag og er sånn rimelig sliiiiiiiiiiten blir middagsporsjonen litt for stor. Noe som medfører at jeg tenker at det er ikke så farlig med kveldsmaten.... Dagsinntaket blir ikke så aller verst men som sagt fordelingen av kcal ut over dagen blir "litt" feil.

 

Skal komme meg gjennom førjulstiden uten å droppe helt ut. Og gleder meg til mange fine uker sammen med dere også neste år!

 

Førjulsklem fra Pæra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg startet i august, og har tatt av snart 10 kg jeg også.

 

Jeg har en plan.

1. Kurs nr 3 i januar

2. -10 kg innen utgangen av mars

3. Må være nede på 70 tallet til 17 mai. Har en bunad som roper på oppmerksomhet etter 8 år i skapet.

4. 70 kg innen utgangen av juni.

5. fra sommeren frem til neste jul er å komme meg ned mot 65 kg, som er det langsiktige målet.

 

Jeg tok kg ønsket å gå ned og delte på 0,6. Da fikk jeg hvor mange uker jeg burde rekne med å bruke. Ut i fra det la jeg en plan.

 

Det er ingen krise viss jeg ikke kommer meg ned til 70 kg til sommeren, men 75 blinker veldig sterkt. Jeg er ikke ferdig før til neste jul uansett. Så langt har planen holdt. -10 kg før nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er innom og leser her hver dag, men har ikke fått somlet meg til å skrive noe selv.

 

Motivasjonen er i grunn bra den, men helga ble så som så. Var på julebord på fredag, og var ikke helt i form på lørdag, skal tro hva det kom av? Så det ble mye lettvint og usunn mat på lørdagen også, dessverre. Søndagen ble dessverre ikke helt bra den heller.

 

Så skal bli spennende å se hva vekta sier for noe i kveld, uff gruer litt for det. Men, spist er spist.

 

Merker at det er vanskeligere nå, det flyter konfekter og kaker her på jobben daglig nå, men jeg har ikke rørt så mye som en bit. Og sånn skal jeg fortsette også fram til jul, kan ikke begynne å røre sånt i hverdagen. Tar jeg først en bit, så er det kjørt. Sier jo litt om meg, men. Lettere å holde seg unna dette sukkeret i hverdagen, og heller glede meg til kosemerkene på lørdagen.

 

Lykke til alle sammen, vi får jobbe og kjempe framover, så går det vel nedover for oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se at mange andre har det travelt også.. her har barnefaren til jentungen reist på jobb i midtøsten, til et av de tryggere stedene der ned heldigvis, så jeg planelegger dagene etter alle kunstens regler for å få trent i det hele tatt. Jeg har smugsmakt på twist, men klarte å ta bare 3.. 3 for mye. Men de to siste dagene har jeg vert flink:-)

 

Vel, bortsett fra i dag da jeg var på besøk hos en venninne. Der ble det servert wokgrønnsaker kokt i lettrømme...med kjøttdeig i også. og servert med potetmos til. Utrolig godt, og heldigvis klarte jeg å spise litt mindre enn jeg pleier. Var ikke helt trygg på kaloriene der nei, men det smakte fortreffelig godt.

 

I morgen er dommedag.. men får tenke som så at jeg får trent etter skolen i morgen så er det en uke til å komme ned igjen dit jeg var hvis jeg har gått opp.. mitt mål til jul er 1kg fra i morgen av. da vil jeg forhåpentligvis veie 76kg blank , hvis jeg ikke har gått ned i vekt da i morgen.. men det tviler jeg på.

 

Det er jo bare to uker til jul.. gleder meg og er nesten verre enn datteren min til å knipe på julegaver, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nesten skummelt likt det her!!

Eg begynte i slutten av juli, og idealvekta er 65-67 kg ;)

Syns det har gått litt seint med meg sidan eg "berre" har tatt av 10 kg og "alle andre" rasar ned i vekt. Hadde ein plan om å ta av 3 kg på fire veker, men det ser eg at eg ikkje klarar. Men planen om å vere på idealvekt om ca 1 år er kanskje ikkje so dum! Eg har kanskje ikkje gått ned so seint likevel då sidan du har omtrent samme tid og nedgang.

 

Tøft!!

Kan sikkert finne det her inne, men kor gamal er du?

 

Eg har nettopp lest "burn that fat"-linken og blei skikkeleg motivert:D

Til andre som treng litt motivasjon i pissregnet (!), sjekk innom der å få inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utsatt veiinga denne uka fordi jeg var på julebord lørdag.... men i dag tok jeg mot til meg og vekta viste minus 300 gram. Ser at det er vanskelig å gå ned mye i tiden før jul men setter meg et nytt mål i dag. Minus 1 kilo på de to siste ukene før jul. Da har jeg en viss sjans for å holde meg på det ti-tallet jeg nå har kommet på selv om det blir litt pluss i jula... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin
Det var nesten skummelt likt det her!!

Eg begynte i slutten av juli' date=' og idealvekta er 65-67 kg ;)

Syns det har gått litt seint med meg sidan eg "berre" har tatt av 10 kg og "alle andre" rasar ned i vekt. Hadde ein plan om å ta av 3 kg på fire veker, men det ser eg at eg ikkje klarar. Men planen om å vere på idealvekt om ca 1 år er kanskje ikkje so dum! Eg har kanskje ikkje gått ned so seint likevel då sidan du har omtrent samme tid og nedgang.

 

Tøft!!

Kan sikkert finne det her inne, men kor gamal er du?

 

Eg har nettopp lest "burn that fat"-linken og blei skikkeleg motivert:D

Til andre som treng litt motivasjon i pissregnet (!), sjekk innom der å få inspirasjon![/quote']

 

Jeg er 75-modell, gift og har to søte små krapyl :-)

 

Hadde også veldig hastverk til å begynne med. 10 kg pr kurs var målet. Men....fant raskt ut at det var urealistisk, og har satt ca 5 kg pr kurs i stedet.

 

Gikk foresten i null denne uken og er veldig sinna!!!!!!!!! Julekaker er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og motivasjonen er på topp? Nei, den er ikke det, men den er der:-)

 

Stod stille på vekta i dag, og det er en lettelse uten like. Siden det ble litt julekos denne uka som gikk. Skal være sterk og klare meg uten den neste uken som kommer. Men litt snacks i morgen kveld må være lov. Liker så godt den duo yoghurten som det er skokoladekuler til.. tror den er på ca 200kalorier.

 

Så god helg alle sammen!! Tror jeg skal klare 1 kg til jul.. med litt selv disiplin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 75-modell' date=' gift og har to søte små krapyl :-)

 

Hadde også veldig hastverk til å begynne med. 10 kg pr kurs var målet. Men....fant raskt ut at det var urealistisk, og har satt ca 5 kg pr kurs i stedet.

 

Gikk foresten i null denne uken og er veldig sinna!!!!!!!!! Julekaker er noe dritt.[/quote']

 

So kjedeleg då!! Det er berre å stå på, so ordnar det seg heilt sikker til neste veke!!

Eg har og baka julekaker. Heile 6 sortar, men eg imponerte meg sjølv med kun å smake ei kake av den eine sorten ;)

 

Har ikkje tilgang til vekt heile tida, og er veldig glad for det. I tillegg til å skulle komme inn i bunad, har eg og min kjære forlova oss, so då må eg vel tenke på å komme inn i ein draum av ein kjole ein gong etter bunaden:D

 

Idag har eg vore flink å svømt ikkje mindre 2000 meter. Det resulterte i at eg sovna i andre omgang av handball kampen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...