Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??


Gjest Hilde67

Anbefalte innlegg

Har lagt meg på 1300 kcal. om dagen,men klarer som regel ikke få i meg mere enn 1000. Spiser 1 brødskive til frokost,2 brødskiver til lunsj,middag og 1 brødskive til kvelds. Drikker melk og spiser litt frukt og grønt i tillegg. Blir jo mett av det jeg spiser så jeg kan ikke få i meg mer. Hva spiser dere?? større mengder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 skiver til frokost, 2 skiver til lunsj, knekkebrød mellom lunsj og middag, god porsjon middag, knekkebrød til kvelden.

I tillegg 3 youghurt og 3 frukter i løpet av dagen.

Blir rundt 1600 kcal.

Synes ikke det er noe problem å få i seg ønsket matmengde.

Bruk gjerne fetere pålegg eller mer pålegg om du synes det er vanskelig.

Her går det i makrell i tomat, ost, prim, tomatsild osv. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser:

2 skiver med pålegg 1.5 dl juice eller havergrøt til frokost

lunsj:omelett eller 2 skiver med pålegg 1.5 dl melk

mm:frukt og yoghurt

middag: 150 gr kjøtt eller fisk,150 gr poteter grønnsaker

kvelds. 3 knekkebrød med pålegg melk

tilsammen rundt 1600 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Havregrøt av 1,5 dl gryn (+4 dl vann, kesam, kli, lettsyltetøy)

Lunch: 4 brødskiver med lett smøreost og kokt skinke

Mellommåltid: Et eple og 2 gulrøtter

Middag: Grytrett med svinekjøtt og masse grønnsaker + kokt potet

Kveldsmat: 4 brødskiver, 2 med karamellprim, 2 med mager leverpostei + 1 glass melk

 

Dette ble totalt 1600 kalorier...

 

I tillegg har jeg spist en liten sjokoladebit, to cookies og 1 bit kransekake (det ble 200 kalorier til sammen, men det trenger jo ikke du å spise..hehe)

 

Hadde jeg bare spist 1-2 skiver hadde jeg gått sulten hele dagen tror jeg. Hvis du begynner å spise gradvis mer får du økt forbrenning og blir sulten fortere! Det er positivt for vektnedgang å øke forbrenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene. Får prøve å spise gradvis mere. Har bare så liten matlyst. Kommer kanskje av at jeg har gått på ketolysekuren en stund å da kun spiste 2 ganger om dagen. Gikk ned masse,men savnet mere grønnsaker. Så nå vil jeg prøve GR i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei. Jeg er ny her og har ikke riktig startet med kurset enda. Derfor lurer jeg på om det er bra eller dårlig å spise 1300 kalorier om dagen. Er det for lite mener du? Jeg får nok greie på dette når kurset begynner i uke 2. Ble bare så nysgjerrig. Hvor mye trener du bort pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...