Gå til innhold

Dårlige resultater


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

Gått 6uker på kurs og alt jeg har gått ned er 1,7kg:(

gått inn 2,5cm tilsammen:(HVORFOR?????jeg har aldri vært så flink til å spise og trene som i disse 6ukene,skal ned 18kg,kommer til å ta meg en evighet jo:(

mister motet nesten,hadde så store forventninger etter alle jeg har hørt om som har gått ned mellom 8-10kg på første kurset osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikke !!!! Har gått noen kurs nå, og min erfaring er at plutselig så løsner det. Vet ikke om det første gang du går på kurs men man går nok ikke så mye ned med det nye opplegget? Jeg blir til tider motløs, men så tenker jeg som så at jeg har brukt tid på å legge på meg, så da får det kanskje ta litt tid og få det av også. Lykke til videre, og ikke fortvil det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikke !!!! Har gått noen kurs nå' date=' og min erfaring er at plutselig så løsner det. Vet ikke om det første gang du går på kurs men man går nok ikke så mye ned med det nye opplegget? Jeg blir til tider motløs, men så tenker jeg som så at jeg har brukt tid på å legge på meg, så da får det kanskje ta litt tid og få det av også. Lykke til videre, og ikke fortvil det funker![/quote']

Det er mitt første kurs ja..hvordan var det før da?var det annerledes altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt når de nye kursbøkene kom men, men man får flere kcal nå enn tidligere. Det er jo positivt for slik det var før holdt man på å sulte ihjel! Det er nok mange grunner til at det kan gå litt tregt, men for min egen del vet jeg at jeg må være nøye med å drikke vann, og holde megd til nøyaktig den vinmengden som er lov. Det er min svakhet. Tror nok også det at når man trener mye, er det viktig å øke med mere mat. Ser også at de ukene jeg er nøye med å skrive går jeg fortere ned. Jeg for min del har innsett at ca 4 kg pr kurs er hva jeg kan forvente meg. Heldigvis har jeg en veldig flink kursleder som klarer å motivere meg når alt er litt pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei samme sier jeg, fortvil ikke, etter mine 8 uker på nett kurs, så gikk jeg bare ned 2,1kg... Men etter kurset, da løsnet d seg, da tror jeg endelig kroppen min skjønte at den kunne ikke tvi holde på kg'ene, for jeg ville bare ha dem av.. Så nå har hele 5,5kg gått av siden jeg begynte på kurset ;)

Så bare stå på videre å vær tålmodig, kroppen din trenger sikkert litt tid på å skjønne at du faktisk vil miste disse kg'ene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik som deg. Det første kurset gikk jeg bare ned 3,7 kilo. Første uka la jeg til og megd på meg til tross for at jeg fulgte opplegget til punkt og prikke. Jeg ble også motløs.

 

Men, nå prøver jeg å tenke annerledes. Jeg går ned, men cikra en halv kilo i uka bare. På tidligere kurs har jeg gått ned cirka en kilo i uka. Men, vektnedgangen er kanskje mer holdbar og sunn for kroppen.

 

Jeg er nå inne i mitt andre kurs og har på dette kurset gått ned 2,6 kilo, og da er bare halve kurset gått. Det ser altså ut til at kroppen trenger ei tid på å venne seg til matmengder og at vi vil nedover i vekt.

 

Jeg trener ganske mye og har aldri spist så mye som jeg gjør nå, men jeg har helt kuttet ut sukker og godteri.

 

Hold motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gått 6uker på kurs og alt jeg har gått ned er 1' date='7kg:(

gått inn 2,5cm tilsammen:(HVORFOR?????jeg har aldri vært så flink til å spise og trene som i disse 6ukene,skal ned 18kg,kommer til å ta meg en evighet jo:(

mister motet nesten,hadde så store forventninger etter alle jeg har hørt om som har gått ned mellom 8-10kg på første kurset osv..[/quote']

slapp av du går nok ned skal du se.jeg gikk på kurs i 2001å gikk ned 35kg på 6mnd, men nå har jeg gått opp igjen,pga av et svangerskap,nå må jeg ha hjelp til å gå ned 20kg igjen så jeg starter den 9.1.07.det tok litt tid da jeg gikk ned i vekt.fordi jeg aldri spiste mer enn et måltid. kroppen må venne seg til å spise mer,men jeg trente ikke vekter den første tida. gikk tur 3-4ganger i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...