Gå til innhold

Sunnisene - uke 49


Gjest heikik

Anbefalte innlegg

Hei - hvor er dere alle sammen????

 

Jeg er endelig på beina igjen og logget meg inn i dag for å få litt inspirasjon av deres gode resultater - men jeg fant ingen????

 

Her i gården er det full stopp - ingen nedgang denne uka. Ikke så rart - har ikke vært frisk og har spist det jeg har hatt lyst på (når jeg først har orket å spise). Uten å gå i detalj så kan jeg vel si at det IKKE har vært mye JA-mat......

 

Men - gir ikke opp - har fremdeles mål om å klare mine to kilo før jul og det ER fremdeles mulig!!! ;)

 

Vil gjerne høre fra alle dere andre "Sunniser" hvordan det går med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte alt i julestria, og eksamenstiden, men jeg har ikke gått ned men opp 1,3 kg siden uke 48 så nå denne uken er jeg igjen på 72,3kg og må igjen slanke bort de hersens kiloene som ikke rikker seg...åssen er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.Sorry for fraværet-data problemer.

Ned 300 g og minus 2 cm i midjemål.Status er 70,3 kg og 83 cm i livet.Hurra!!

Mangler 100 g til de berømte 2 kg vi skulle miste til jul.

 

Kan vi ikke si det sånn at den som først logger seg på,på tirsdager starter en ny uke tråd?

 

Nå skal jeg kose meg med uke 48 tråden som jeg skjønner dere har brukt til nå.

 

klem Tuxi

 

Men her mangler da mange,hvor er alle?Fler med data problemer?

Håper alle har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tuxi.

Flott å se at noen er med. I dag skal jeg på julebord så da blir det nok litt utskeielse. Prøver å tenke fornuftig og ikke spise så mye. Heldigvis siste julebordet. Var i dag 86,8 så jeg er fornøyd at jeg fortsetter sakte men sikkert å gå ned til tross for diverse julelunsjer, gløgg mm.

Jeg merker det litt på magen og bena at jeg har gått ned, og det er en deilig følelse :) Brker mye en olabukse som var trang, den sitter litt løsere, men minner meg på at jeg skal ned i vekt.

Ha en strålende helg og førjulstid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke deilig når klærne sitter litt løsere!!

Syns du er kjempeflink,så fortsett bare med det du gjør,det går nedover-hurra.

 

Men litt ekstra må vi da kunne unne oss nå i jula?Det er vel ikke julen sin skyld at vi bærer på litt for mye,det er vel heller alle de andre dagene......

 

Skal ha ferie i julen,og samboeren og jeg har satt oss mål om å være flinke til å trene-det skal vi gjennomføre.

 

Kos deg på julebord!

 

Klem Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at klubben vår fortsatt er igang. :)

 

Jeg har jo sluttet kaloritellinga og slankinga, men går fortsatt ned i vekt. 2,1kg på ca 5 uker er det siste. Lyst til å veie 53kg på morgenen, slik at jeg er 55kg på dagen med klær på. Det er det som vil se vakrest ut for min kropp, siden jeg har en eplekropp hvor fettet KUN legger seg på magen. Nå begynner det heldigvis å bli mye mindre av fettet på magen! ;) Så det er mye mere klær som passer meg.

 

Kansje litt vanskelig for alle å forstå slankinga utifra den lave vekta mi, men når jeg forteller målene mine så er det vel ikke så vanskelig?

 

Mål under bysten 75 cm

Midjemål 76 cm

Magemål 86 cm <-----Det er her eneste problemet mitt er!

Rumpemål 89 cm.

 

..Så i bukser har jeg str 34/36, mens toppene må kjøpes i 40 for å dekke over magen. Da blir det så innmari feil! Heldigvis så ser jeg at kroppen vil bli mere i harmoni om jeg går ned bare et par kg til nå. Den ser veldig mye penere ut allerede.

 

 

Tilsammen har jeg gått ned 12,2 kg på 14 uker. Og magemålet er minsket fra 103 til 86cm! Hele 17 cm er bort fra magen min på 14 uker!! Vekt nå er: 56,5 kg på morgenen. Har god tid på de siste kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt litt å stri med, men veide meg på morgen i dag ned 2,3 kg fra 7/12-06....ikke værst. Nå føler jeg at det er begynt å skje ting i gjen etter at jeg har drevet å slanket samme kg opp til flere ganger. vell jeg stresser vidre...god førjul til dere alle....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg med stormskritt her,er vel full fart for oss alle.

Merker at jo nærmere jul vi kommer jo vanskeligere er det å motstå alle fristelsene.....som når naboen står på døra med rykende varm julekake,eller når mor kommer med ferske smultringer.....sukk....men godt det var det!!

 

Så moro at du titter innom Nydelig,godt å høre at du fremdeles går nedover.Også er du jo litt av en inspirasjon for oss andre!

 

Bra jobba Bigmama!!altid moro med positive resultater.

 

Savner Olivia Smult og Gry 69 her.Dere dukker kanskje opp igjen når julestria har lagt seg?

 

Tid for vekt og mål igjen i morgen da....

 

Snakkes Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...