Gå til innhold

høygravid


Gjest hild75

Anbefalte innlegg

Hjelp! Nå er panikken her. Jeg har termin 16.des, og har gått opp 23 kg!

Er det noen som er i samme situasjon og har lyst å ta i et tak etter jul? Følge og oppmuntre hverandre til en sunnere livsstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 26 november. Vekten stoppet da på 97 kg. Jeg var på vekten igjen i dag og da stoppet den på 89,4 kg JIPPI. Har allikevel 12 kg som skal av før jeg er tilbake til matchvekten jeg hadde før jeg ble gravid med førstemann i 2000.

 

Så la oss ta ett skippertak etter jul. Det er så mye lettere å slanke seg når man er flere og i samme situasjon (ammende småbarnsmødre).

 

Hadde egentlig tenkt å begynne nå, men så leste jeg en plass at det er ikke det en spiser mellom 1 og 31 desember en legger på seg av, men det en spiser mellom 1 januar og 30 november som er farlig.

 

Håper du slipper å gå over termin og er hjemme igjen til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hjelp! Nå er panikken her. Jeg har termin 16.des' date=' og har gått opp 23 kg!

Er det noen som er i samme situasjon og har lyst å ta i et tak etter jul? Følge og oppmuntre hverandre til en sunnere livsstil?[/quote']

 

 

Jeg er klar for å føde snart, termin i slutten av januar. Og etter det er det helt klart at året med permisjon også skal brukes til å få litt mindre fett på kroppen. Jeg har ikke gått opp mye nå i svangerskapet, men har en del å gå på for å si det sånn. Eksakte mål kommer etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...