Gå til innhold

nå har jeg fått nok!


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

etter å ha lest gjennom boka "body for life" igjen så har jeg funnet ut at det er det programmet jeg vil følge igjen. Jeg har fått nok av å telle på kalorier og hele tiden være sjesken (som kommer av at kroppen får for lite mat/næring).

Jeg skal gå til innkjøp av noen vekter og trene det jeg kan hjemme (siden jeg ikke har mulighet for å komme meg på helsestudio) Så da blir ikke jeg å se her fremmover, men dere andre må ha lukke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha lest gjennom boka "body for life" igjen så har jeg funnet ut at det er det programmet jeg vil følge igjen. Jeg har fått nok av å telle på kalorier og hele tiden være sjesken (som kommer av at kroppen får for lite mat/næring).

Jeg skal gå til innkjøp av noen vekter og trene det jeg kan hjemme (siden jeg ikke har mulighet for å komme meg på helsestudio) Så da blir ikke jeg å se her fremmover' date=' men dere andre må ha lukke til videre! :)[/quote']

 

 

Spis deg slank, tren deg sterk....... et godt råd.

 

Man kommer inn i en rytme med og telle kalorier. Prøv de ferdige middagene o roedeboka. Det funker som bare det og alt blir raskt mye lettere og utføre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tilbake :) kan jo være her inne å få motivasjon ol, men orker ikke skrive alt jeg spiser, setter på treningen og så spiser jeg normalt,men sunt!

Etter at jeg begynte å spise meg mett hver 3. time så har godtesuget forsvunnet, og for meg er det mye viktigere enn å spise 500 kcal mindre hver dag. eneste jeg savner er småspisingen på kvelden (spiser ikke etter kl 19), men nå er det snart jul så har nok av håndarbeid og julegaver/kort å holde på med, og da flyr kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...