Gå til innhold

Ville bare si hei fra meg!


Gjest Titti

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på litt over tredve, som begynte på GR-kurs i slutten av august og har til nå gått ned over 18 kg!! :) Er veldig fornøyd med det, motivasjonen er fortsatt her og jeg har nok ca. 20-25 kg igjen, hvem vet hva trivselsvekta skal vise?? Har hatt alt for mange kg på kroppen så lenge, især etter graviditet for snart 12år (!!!) siden, så hva jeg vil vekta skal stoppe på, vet jeg ikke helt....

 

Jeg har vært inne en god del på vektklubben det siste året, og er å 'snik'kikker på hva dere skriver, så jeg tenkte bare jeg skulle si hei jeg..... :)

 

Nå er jeg akkurat ferdig med mitt andre kurs og det er fire uker til kurs tre starter, men jeg er klar! Har hatt plan helt fra start at jeg skulle gå fire gr-kurs, pluss hold vekten, så her er det bare å henge i! Målet var - 30 kg til 1. juni og det tror jeg absolutt jeg skal klare!!

 

Har nå planen klar for mine fire 'kurs'-fire uker, med eget 'program', så vekta ikke går oppover i jula... Skal skeie ut i jula, ja, men bare noen dager, ellers holde 'mat-programmet'! Og så får man i tillegg prøve å gå noen lange koselige turer!

 

Har ikke vært så flink til å trimme, noen poeng pr. uke har det blitt, men ikke så mye som jeg ønsker. Så mine nyttårsforsetter er å få bedre rutine på treninga, iallefall 7 trimpoeng pr uke, ja! ;)

 

Huff, dette ble et ganske så langt innlegg, men ville bare somsagt si 'hei' til alle dere og fortelle litt om meg selv.

 

Kanskje jeg blir en ivrig 'skribent' inne her etterhvert.....

 

Godt å kunne få motivasjon, mattips, treningstips o.l. hos andre som er i samme situasjon som deg selv!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å ha gått ned hele 18 kg, det er en god prestasjon synes jeg.

 

Jeg er også litt over 30, 33 faktisk. Jeg begynte på Gr- kurs den 16. oktober-06 og har siden 09.10-06 gått ned 13,1 kg. Veide ved start 98,4 og er nå 85,3. Det er jeg fornøyd med.Målet er i første runde 70, burde kanskje litt lenger ned men vi får se (er 168 høy). Så har ennå en del kilo igjen og er igang med mitt andre kurs nå, første dag på mandag som var. Har som deg planer om å gå fire kurs og ett hold vekten kurs etter det.

 

Jeg henter også masse motivasjon her inne, det er et flott sted for påfyll. Godt å se at vi er flere i samme båt.

 

Mot slutten av kurs en kom jeg godt i gang med trening igjen, og trener nå spin 3-4 ganger i uka. Utfordringen nå er å putte inn litt annen form for trening så jeg også får trent overkroppen litt, men er så glad i å spinne. Greide å komme meg på en Step2 time på mandag og kjenner at kroppen har rørt seg på en annen måte.

 

Hadde vært hyggelig å følge deg videre på veien mot målet.

 

Lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg!

 

Vil veldig gjerne at vi kan følge hverandre, det er bare koselig! Hvor flink du er som har fått rutine på treninga, sliter skikkelig der jeg!

Hvordan får du/tar du deg tid? Ettermiddagene er for meg helt håplaus, da er det kjøring med barna på treninger og sånn (jeg har 1 barn og sambo 2), pluss at vi prioriterer og få spist middag sammen, det er liksom eneste gangen i løpet av dagen, vi sitter ned sammen og kan prate litt.....

Og når det da begynner og bli kveld, har jeg ikke makt å dra å trene... Men SKAL bli flinkere! Basta :)

 

Hvordan 'tanker' har du gjort deg med jula da? Vi har nå hatt ei uke uten kurs, og det er tre uker til vi begynner på igjen, men jeg følger fortsatt samme greie. Har bestemt meg for å ha nesten helt gr-fri julaften, 1. juledag og 2. juledag, pluss nyttårsaften, men ellers holde på som vanlig. Dette har jeg planlagt sammen med kursleder. Har og satt meg et mål på at hvis jeg går ned 1-2kg iløpet av de 4 kursfrie ukene, er jeg kjempefornøyd! :) Har da tenkt minus ett kilo hver uke, men pluss to kg for utskeielsene.... ;)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå får julen være over for denne gang... Det har blitt mange utskeielser disse dagene, dessverre. Men trente fem ganger uken før julaften og er igang igjen nå. Fikk pulsklokke til jul, så det blir spennende og bruke den.

 

Håper du har hatt en fin jul også.

 

Du skriver at du synes det er vanskelig å få tid til trening. Jeg er helt enig, har også to barn som er på aktiviteter alle dager man- tors. Jeg må planlegge det nøye, skriver det rett og slett ned i kalenderen når og hva jeg skal trene. Da blir det også litt mere forpliktende og ikke så lett og hoppe over. Dessuten jobber jeg turnus sånn at jeg enkelte dager får trent på dagen når ungene er på skolen. Nå har jeg også begynt å gå til og fra jobb, det er 25 minutter hver vei så det også hjelper på håper jeg.

 

Jeg er sikker på du får orden på treningen i 2007, det må jo være et bra mål.

 

Ha en fortsatt fin romjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...