Gå til innhold

Treningskompis ønskes, SATS Spektrum


Gjest jcl
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trener aerobic 3-4 ganger uka, i hovedsak på SATS Spektrum. Jeg "må" trene rett etter jobb, for kommer jeg hjem på sofaen så blir jeg der... Jeg syns det er litt kjedelig å trene alene. Selv om det selvsagt er flere i salen så er det ikke noe problem å være på SATS i flere timer uten å si et eneste ord! Derfor ønsker jeg meg en eller to som kanskje vil være litt sosiale i tillegg til, slik at vi kan motivere hverandre, og at treningsøkten blir litt morsommere!

 

Litt om meg: Jeg er 32 år, 178 høy og 72 kilo. Ikke mye for mye, men jeg kunne tenke meg å gå ned 4-5 kilo til (gikk ned 8 kilo på kurs i vår). Jeg trener helst de grønne timene på SATS, TrippTrapp2 eller Aerobic2, men også HøyPuls eller StramOpp innimellom. Jeg ser for meg å trene sammen med noen én gang i uka, ellers blir det veldig fort for mye organisering.

 

Noen som er med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara
Hei!

 

Jeg trener aerobic 3-4 ganger uka' date=' i hovedsak på SATS Spektrum. Jeg "må" trene rett etter jobb, for kommer jeg hjem på sofaen så blir jeg der... Jeg syns det er litt kjedelig å trene alene. Selv om det selvsagt er flere i salen så er det ikke noe problem å være på SATS i flere timer uten å si et eneste ord! Derfor ønsker jeg meg en eller to som kanskje vil være litt sosiale i tillegg til, slik at vi kan motivere hverandre, og at treningsøkten blir litt morsommere!

 

Litt om meg: Jeg er 32 år, 178 høy og 72 kilo. Ikke mye for mye, men jeg kunne tenke meg å gå ned 4-5 kilo til (gikk ned 8 kilo på kurs i vår). Jeg trener helst de grønne timene på SATS, TrippTrapp2 eller Aerobic2, men også HøyPuls eller StramOpp innimellom. Jeg ser for meg å trene sammen med noen én gang i uka, ellers blir det veldig fort for mye organisering.

 

Noen som er med??[/quote']

 

Ja, det kunne være en god ide! Jeg er 26 år, 165 høy og 66 kg. Jeg skal heller ikke ned så mye (håper på 62-63 innen jul), og må trene rett etter jobb for å få til å trene. Er gangske opptatt, så det er ikke så mange dagene jeg har å velge mellom. Jobber i nærheten av sats spektrum, så de timene som er sånn i 4 tida er bra for meg. Er også glad i mye trinn kombinasjonen. Prøvde core puls for første gang på torsdag og falt helt! Onsdag eller torsdag er bra for meg. Hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...