Gå til innhold

Guillians mat


Gjest søtekrølle

Anbefalte innlegg

Gjest søtekrølle

Hei-

 

er det noen her som vet hvor man kan få tak i oppskriftene til hun livsstil - Guillian - på Tv3?

 

Syns noen av oppskriftene ser så spennende ut!

På forrhånd takk...

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine
Jeg synes de risbollene de lagde i programmet i dag så så gode ut... De skulle jeg gjerne hatt oppskriften på!

Oppskriften ble etterlyst i YAWYE-forumet også:

Its in her cook book. I made them yesterday.

 

From memory

200g brown rice

2 tbsp umeboshi paste

8 Tbsp Seasame seeds

Can red kidney beans

 

I think that was it. Cook the rice then mix with the paste and beans. Put the seeds in a pan and gently toast then make balls out of the mixture and roll in the seeds. Bake for about 15-20 mins.

 

They are not that great and if I made them again I would put some chilli in them.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du kanskje Norske titelen på den boka? Kanskje man kan få tak i det på biblioteket. Når det gjelder kokebøker og slankebøker: jeg låner dem som regel først før jeg kjøper den. Har spart meg masse penger på dårlige bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine
Vet du kanskje Norske titelen på den boka? Kanskje man kan få tak i det på biblioteket. Når det gjelder kokebøker og slankebøker: jeg låner dem som regel først før jeg kjøper den. Har spart meg masse penger på dårlige bøker.
Du oppgir bare navnet på forfatteren' date=' helst riktig stavet, så låner biblioteket boka inn for deg! Jeg søkte rett og slett i BIBSYS og fant:

Tittel: Du er hva du spiser : boken som forandrer livet ditt / Gillian McKeith ; oversatt av Ann Høydalsnes.

Forfatter: McKeith, Gillian

Trykt: [Oslo'] : Aschehoug, 2005.

Sidetall: 223 s.

ISBN: 82-03-23175-6 (h.)

Eiere: HHE HIH HINT HIST HIT HIØ HSH HVE NBR UBIT UBTØ

 

Originalversjonen på engelsk finnes også på UBTØ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet mange bøker da, men er bare den ene som er oversatt til norsk! Så kan bare håpe at flere blir oversatt etter hvert. Jeg liker iallefall best å lese bøkene på norsk, gir litt opp når de er på engels. Spesielt hvis det handler om oppskrifter, for de har jo litt andre måleenheter i england enn i norge!

Men hvis du liker å lese engelsk så kan du jo spørre etter andre bøker av henne oxo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...