Gå til innhold

vektrapportering uke 50


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Hei.

 

Er ikke denne startet enda? Har dere gitt opp i julestria? (eller er jeg bare blind/julestressa?)

 

Min sluttrapport for totalt 2 kurs:

 

-9,3 kg (-0,7 denne uken)

-8 cm i midjemål

 

Skal på nytt kurs i januar, og håper å ha gått ned 0,7 kg til da. Da vil totalt vekttap være 10 kg og det vil være 20-25 kg igjen til målet. Er veldig fornøyd så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjett om eg er letta og glad no!! Målbandet viste 6 cm ned rundt omkring på min frodige kropp. Og 4 av desse var rundt magen! Veldig fornøgd med dette resultatet på ei veke. Det betyr vel berre at eg må ha gått ned dei 300 gram til neste veke når eg skal vege meg???? Håpar inderleg det, for då bikkar eg det magiske talet og ikkje minst minus 10 kg ;)

 

Jul, here I come!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt å melde herfra, står på 89,5 kg og samme antall cm. Er kvitt "ferietillegget" heldigvis og håper på å få se 88-tallet før jul ;)

Håper dere andre også henger med selv om det er "vanskelige tider"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gikk nå iallefall ned 200 gram denne uka også. I grunn greit det nå. Blir for lite trim pga alle forberedelsene som er for tida.

 

Fra 1. sept. har jeg gått ned 9,5 kg. Glemte dessverre å måle meg i morges, skal huske det i morgen tidlig.

 

Nå er det ikke kurs før i midten av januar. Målet er at nedgangen skal være 10 kg. når kurset starter igjen.

 

Skal fortsatt holde koken fram til julaften. '

 

Ha en god helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...