Gå til innhold

Huffamei


Gjest jadda

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve dette forumet.

Gikk 3 GR-kurs i 2005, gikk ned 14 kilo. Var ganske fornøyd,skulle bare gå ned litt til, men nå er de kommet dit igjen, gitt. Hmmmm. Har hatt det tøft i år, da mannen min flyttet ut på våren. Ser ut som de fleste i slike situasjoner går ned i vekt, men neida, ikke jeg, jeg trøster meg med litt godis, og har gått opp i stedet.

Er det noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg flyttet fra hverandre for 1 1/2 år siden. Jeg la på meg 15 kg på 1 år i den forbindelse. Forsøkte å ta tak alene, men lykkes ikke. Nå går jeg på Internettkurs og er ganske flittig til å bruke dette forumet. Følger kurset nøye med veiing av all maten samtidig som jeg forsøker å trimme hver dag.

 

Nå er jeg på rett vei. Skal være tålmodig og har gitt meg selv et halvt år på å bli kvitt de fordømte kiloene. Min eksmann skal ikke få ødelegge kroppen og helsa mi. Jeg kan love deg at du har det bedre alene om ett år. Det er i sånne situasjoner det er fryktelig viktig å tenke på seg selv. Jeg la på med de fleste av kiloene før bruddet var et faktum, så jeg har brukt tid på å ta meg sammen. Du må gi deg selv tid til å bearbeide og komme igang.

 

Nå går alt bedre, både humøret og jeg blir lettere. Etter hvert kan jeg også bruke alle klærne mine igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...