Gå til innhold

vektrapport uke50


Gjest Hildemossa

Anbefalte innlegg

Gjest Hildemossa

opp 0,2...uff uff..

har altså ikke klart 10 kg før jul!!

men jeg skal være flink å ikke spise så mye i jula,å trimme ....

det er fire uker til neste kurs begynner,så målet mitt er å ta av de siste

1,6 kg som jeg mangler på 10 kg ned!fordet om jeg koser meg litt ,kan jeg

fint klare det tror jeg...

DET ER IALLEFALL MÅLET MIT!!!

så kjære venner kos dere litt i jula,men med måte!!!

så snakkes vi med jevne mellomrom.klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jeg nedover. Denne uken ned 0.3. Totalt 5.5 så det går jo den rette veien. Nå har jeg meldt meg på kurs i januar! Jeg har holdt på på egen hånd frem til nå, men begynner å miste litt piffen. Så for å ikke falle tilbake til gamle (og dårlige) vaner så blir det altså kurs. Gleder meg til det faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk ikke hva jeg rapporterte sist uke, men det er ingen revolusjonerende endringer. Står på 89,1, det er muligens litt ned fra forrige gang, eller ca det samme. Målene er ihvertfall det samme.

 

Føler at jeg har glidd litt inn i "julemodus", så tror ikke det blir noe mer nedgang i år. Men satser knallhardt neste år! ;)

 

God uke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg tilbake igjen, og håper jeg kan henge med dere igjen. Var med å startet denne tråden, men datt ut etter noen uker. Nå har jeg begynt på internettkurs hos GR, og hadde første uka mi denne uka.

 

Resultat: Ned 2,3 kg.

 

Veldig fornøyd, særlig fordi jeg var på julebord både fredag og lørdag.

 

Ingel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste seg frå si beste side idag, og eg fekk sjå 80-talet igjen! Trudde ikkje det skulle vere so deilig, men det er det faktisk! Føle meg 11 kg lettare sånn ca ;)

 

Det vil sei at eg har gått ned 1,3 kg på 14 dagar. Grei nedgang det, men det viktigaste var at eg kom meg ned på 80-talet. No går eg 2007 lyst i møte på 80-talet! JIPPI:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...