Gå til innhold

Nedoverklubben uke 51


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Ny uke, og snart jul!!!

Ble -0,5 kg i dag gitt, men ingen nedgang i cm rundt midjen. Greit nok det, spesielt med tanke på at jeg ikke har vært så veldig flink i det siste. Har "roet" ned litt mot jul, må innrømme det... Skal ikke sløve helt i jula, men bruke litt fornuft, og så gir jeg bånn gass igjen til nytt kurs i januar. Gleder meg!

 

Skal se om jeg ikke legger inn en liten ekstra veiing på fredag morgen, bare sånn for å ha statusen klar før jul. Men per i dag er altså statusen:

Vekt: 114,6 kg (ned 12,4 kg totalt)

Midje: 105 cm (ned 18 cm totalt)

 

Klar for juleferie jeg gitt! Bare fire dager igjen ;)

 

Ha en fantastisk jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra. Du skal være glad for vært ett gram som går av. Jeg skal veie meg imorgen, men tror det blir ett dårlig resultat. Har ikke vært spesielt flink i helga pluss at jeg har menden:( Men, men som man reder ligger man. Skal også prøve å være litt fornuftig i jula og denne uka som er igjen, men er ikke så lett med venninnebesøk fra en dag til en annen, ut å spise med jobben, osv... Men man får prøve. Det jeg ihvertfall legger merke til er at jeg blir mye fortere mett, en før. ikke orker jeg like mye snop uten å bli kvalm heller. Så det er jeg veldig fornøyd med:) Men vi får være litt fornuftig nå også får vi gi full pinne fra januar igjen. Ha en fin uke alle sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er 16 kg borte av meg, og deilig er det. Ned 1.5 kg denne uken etter å ha stått stille to uker. Har vært syk disse to ukene så målet var å ikke gå opp. Jeg er fornøyd så langt. Skal kose meg julaften, men ellers bruke alt av sunn fornuft. Også er jeg klar for nytt kurs 9.januar....

 

God jul til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,5kg .....mangler 400gr på -35kg. DET fikser jeg til jul :)

Så da må jeg vel veie meg på søndag morgen tenker jeg. Bare for og sjekke ;)....tilfelle det blir for mye av det gode på julaften. Skal jo veie meg på mandag.

Reiser til trøndelag 2juledag og kommer ikke hjem før den 7januar. Så får satse på og holde vekten i 14 dager......IKKE NO PROBLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke' date=' og snart jul!!!

Ble -0,5 kg i dag gitt, men ingen nedgang i cm rundt midjen. Greit nok det, spesielt med tanke på at jeg ikke har vært så veldig flink i det siste. Har "roet" ned litt mot jul, må innrømme det... Skal ikke sløve helt i jula, men bruke litt fornuft, og så gir jeg bånn gass igjen til nytt kurs i januar. Gleder meg!

 

Skal se om jeg ikke legger inn en liten ekstra veiing på fredag morgen, bare sånn for å ha statusen klar før jul. Men per i dag er altså statusen:

Vekt: 114,6 kg (ned 12,4 kg totalt)

Midje: 105 cm (ned 18 cm totalt)

 

Klar for juleferie jeg gitt! Bare fire dager igjen ;)

 

Ha en fantastisk jul alle sammen![/quote']

 

Hei :)

 

Så fint at du klarte å gå ned denne uken da, 0,5 kilo er nå en pakke med smør det. Kjempe flott.

 

Jeg kommer med en rapport på onsdagskvelden jeg, er veldig spent på om jeg klarer 1,1 kilo og 25 kilo til sammen.

 

Ha ei flott uke.

 

Julen nærmer seg med stomskritt nå, gleder meg jeg til noen dager hjemme der vi kan kose oss og nyte fri dagene

 

God jul og kos deg i ferien.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er 16 kg borte av meg' date=' og deilig er det. Ned 1.5 kg denne uken etter å ha stått stille to uker. Har vært syk disse to ukene så målet var å ikke gå opp. Jeg er fornøyd så langt. Skal kose meg julaften, men ellers bruke alt av sunn fornuft. Også er jeg klar for nytt kurs 9.januar....

 

God jul til alle sammen:)[/quote']

 

Hei ;)

 

Kjempe bra, nå ser du at det lønner seg å stå på selv om en står i ro noen uker. I alle fall du er kjempe flink, stå på videre nå, selv om det er jul snart skal vi klare dette.

 

Ha ei fin uke og God jul og kos deg og nyt julen:)

 

Klem fra Evelyn

 

Ps. jeg kommer med en liten raport på onsdagskvelden......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ned ett gram, men heller ikke opp. Å jeg var ikke så flink ihelga, så er glad for det. Men jeg har gått ned 3 cm rundt midjen ;) Så ukens mål er vekt 110,6 kg

Cm rundt midjen er 120. Skal prøve å være flink denne uka, men blir ikke så lett. Ikke orker jeg frokost, å slurver litt med maten ellers å. Men det blir heller for lite enn for mye mat. Spiser ihvertfall litt frukt når jeg kommer på jobb. Skal på venninne besøk idag, med overnatting. Tror nok ikke det blir så lett å være flink da. Ha en fin uke alle sammen da. :)

 

Klemz fra Rina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (mandag).......................+1kg. Hadde julebord på fredag og uhh..........lørdagmorgen? Jeg som hadde planlagt å ikke spise mye og ta meg et glass vin. Det gikk vel ikke det. Kom jeg kl. 4.30 lørdagmorgen, veldig full. Lurer på om slanking gjør at alcoholen merkes ekstra. Så da gikk også lørdagen rett i vasken. Hadde det hyggelig ja, men dette var vel ikke helt meningen.

Sto da i dag en gang til på vekten (ja, vet det, bør egentlig vente til neste mandag) og da sto det pløtselig 98,5 mens det sto 100 i går. Rare saker. Håper bare på en god uke nå (har ikke noe flere julebord så det må gå bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men jeg gikk tross alt ned 0,4 kg denne uke selv om jeg har vært dårlig. Jeg har spsit det som har fristet og det har jo da blitt noen utskeielser. Ikke har jeg fått beveget meg noe heller, så fornøyd det må jeg bare være:)

 

Nå skal jeg ha 2 ukers pause for min del. Gleder meg veldig, men har allerde denne uken registrert at måtehold er godt printet inn i hodet mitt!! Og det er jo ingenting som er bedre.

 

Jeg vil bare ønsker dere alle lykke til i julen, dere må ha en flott jul og et godt nyttår - så snakkest vi igjen på nyåret.

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å rappotere noe i jula, tror bare jeg skal holde meg unna vekta sånn at om det har sneket på seg noen gram så blir jeg ikke skuffa og lei midt i juleferinga!!

 

Partes alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lang jul på meg i år...

 

Kjæresten min kom på besøk til meg sist mandag. Det ble ei uke med middag ute flere dager, litt kos og ikke mitt faste spisemønster, julebord lørdag - men det ble også litt aktivitet med juleshopping fra butikk til butikk.

På fredag stoppet vekta på nøyaktig 122 kilo - og det var faktisk en nedgang på 200 gram siden forrige gang. Det var årets siste veiing. Det skulle selvfølgelig vært lavere tall, men jeg vet at jeg ikke fortjener bedre med en for dårlig innsats i høst. Neste år skal jeg bli enda flinkere.

 

Søndag tok vi toget hele dagen ned til min far, og ukas to første dager har blitt mye kos, baking av julekonfekt og ellers utskeielser. Men jeg var klar over det - en gammel far blir veldig glad for å få besøk av familien, og pøser på med masse mat - og brus, han drikker brus (pepsi max) til alle måltider. Jeg må få tak i ei vannflaske, og tviholde på den.

Resten av uka skal være måteholden, før helgas store utskeielser.

Jeg håper også på litt aktivitet nå og da. Men jeg har juleferie for å slappe av, være sammen med gode venner og familie, kose meg og lade opp såre batteri før mitt siste semester på mastergraden. Jeg trenger ei god jul å leve på i et hektisk og utfordrende halvår. Jeg skal spise såpass med god mat at jeg ikke bruker hele januar på å angre på at jeg ikke fikk smakt på alt, og jeg skal føle at jeg har fått feire jul. Men det går jo an å moderere mengdene. Jeg skal også ligge på cirka 2200 kalorier om dagen, så jeg har jo mer "å gå på" enn dere som skal ligge på 1400-1600. I den grad det er positivt...

 

Jaja, jeg blir nok lite her inne i jula. Jeg gir meg lov til å kose meg, jeg har ikke vekt her, og jeg skal være masse sosial før jeg på nyåret låser meg inne på lesesalen igjen.

 

God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...