Gå til innhold

Sunnisene uke 51


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Hallo jenter.

Så var veiedagen her igjen,og her står alt dønn stille,men er glad og fornøyd at jeg ikke har gått opp.Kan vel takke smultringer og julekake for at jeg ikke mistet de 100 g jeg manglet på mine 2 kg.....Og hvem valgte å putte det i munnen min?

Jeg,jeg og jeg.....

 

Og nå er jo årets etegilde rett rundt hjørnet.....Men etter 1 dag er det slutt for min del,da er det sunn og mager mat......ooops,er jo nyttårsfeiring også,den hadde jeg glemt....uff ikke lett dette her.

 

Men uansett så skal jeg passe meg så jeg ikke går opp.Og samboeren og jeg har planlagt lange turer og trening,og det vil bli gjennomført!

 

Håper dere andre har hatt en bedre uke enn meg.

 

Juleklem Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja jeg har gått opp 1 kilo. Ikke så rart etter diverse julelunsj, julebord og gløgg. Nå er det ikke noe utskeielser før julaften, så jeg får være ekstra flink disse dagene. Jeg har ikke pc hjemme, så jeg er ikke på nettet igjen før torsdag i romjulen. Nå ser det ut til at vi er få som fortsatt er med. Ønsker dere en hyggelig jul. Kos dere, så får vi skjerpe oss etter julen. Jeg skal prøve å tenke kalorier i julen også, men vi må kose oss litt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med julen så følger det myyyyye god mat og drikke...... Hadde julen startet 24 desember så hadde det vært greit, men nei - vi må jo kose oss litt i førjulstiden og forberede oss på juledagenen.....

Konklusjon - mange julelunsjer og nissefester har gjort at undertegnede har gått opp 400 g siden siste registerte veiing. Er jo ikke glad for det, men med tanke på hva jeg har puttet i munnen den siste tiden så er det ikke så ille..... Men målet om to kilo ned før jul - vel - det gikk føyken med den siste pinnekjøtt-middagen (eller var det kanskje drikkevarene som var årsaken....???)

 

Uansett - gleder meg nå til lang juleferie! Skal være flink til å tenke sunn mat og begrense kake- og godterispisingen. Og være flink til å mosjonere - her skal hele familien ut på tur! Litt dumt at det ser ut til å bli en jul uten snø, for skigåing er kjempeflott trening.

 

Skal prøve å titte innom av og til - ønsker dere alle en riktig god jul! Kos dere - det skal i alle fall jeg gjøre!!! ;)

 

Håper vi kan fortsette tråden vår etter jul også - kanskje noen av de "frafalne" dukker opp igjen etter jul også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen, og god førjul til dere....nå nærmer det seg med stormskritt...:) her er mine resultater 70,0 kg og 77 cm i livvidde og økene kan dere tro...he,he skal prøve å skjerpe meg i jula, men litt må man kunne unne seg allikevell. Det man legger på seg i julen kan ta av etter nyttår, for da regner jeg med at vi alle er på plass igjen...eller hva? Så nå ønsker jeg dere en riktig GOD JUL, jeg kommer til å droppe innom her for å minne meg selv på at jeg slanker meg. MÅ ikke falle tilbake nå som 15,3 kg er borte fra kroppen siden juni, og knærne ikke krangler mer.....hei så lenge...;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å se at du fortsatt er med Heikik. Ønsker dere alle en hyggelig jul. Håper vi alle ses igjen på nyåret. Jeg har ihvertfall tenkt å fortsette og syns det er veldig greit å måtte rapportere inn hver uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist alt for mye de siste dagene,og kommer vel bare til å spise mer.....og mer...

Men syns det virker som om vi er ganske enig om at i julen skal vi kose oss litt.

 

Vil bare ønske dere en riktig god jul !!

Håper dere får alt dere ønsker dere,og håper dere får kost dere masse med familie,god mat og alt som hører med.

 

Stor juleklem fra Tuxi

 

P.S. helt enig Lauritz,veldig greit å rapportere,det må vi fortsette med.

Dessuten skal du se at de som ikke har vært med i de siste,dukker opp etter nytt år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...