Gå til innhold

Endelig resultater!!!!!!!!


tommi
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven og gøy det er med resultater.

 

Har vært håndverker i nesten 20 år og trivselshjulet har bare vokst og vokst over årene, Airbaggen har totalt løst ut og det skvalpet jo nesten når jeg gikk. Å bøye seg ned var faktisk en sirkusøvelse i seg selv og det føltes heller ikke så behagelig. Fælt var det og ikke passe i restaurantstoler med armlener da edle deler ble pressa sammen som i en søplekomprimater. I klesveien har jeg hatt digre arbeidsbukser og enorme joggebukser i evig tid virker det som. Har ikke orket og presse flesket ned i trange olabukser og annet rart.

 

I høst fikk jeg tilbud om saksbehandlerstilling inne i stedet grunnet flere arbeidsskader i felten ute. Jeg takket ja og fant jo ut at disse klærene jeg hadde så jo ut som orkanribba sportstelt så de passet heller dårlig. Har gått på kurs hos Roede siden mai 2005 og sakte har det gått egentlig. Tok for meg fatboysidene på ellos og shoppa inn litt klær. Gamle størrelsen var jo 128/ 130 str tilsvarende 62/64 i arbeidsbukser så no liten kar ja det har jeg ikke vært siden jeg var liten nei. He he. tenkte at jeg hadde jo gått ned litt så jeg bestilte opp noen bukser i 124 jeg. Gledet meg til og kle meg igjen for og kjøpe klær til denna fleskehaugen har ikke vært lett.

 

Buksene kom i alle fall og jeg åpnet og dro de på. Regnet med at nå griseknaser det i sømmene men nei... satt som en søplesekk på på kroppen gitt. Kunne jo vri den i sia også. Måtte bare returnere hele bestillinga og bestilte opp 120 i stedet. Pakka kom og disse måtte jeg vel krympe inni trodde jeg..... men nei gitt. Kunne jaggu dra av buksa med knappen igjen på disse og gitt, men de satt jo ok med et belte på.

 

Så etter 6 mnd på roede er 10 kg vekk og over 15 cm i midjen faktisk. Enda spiser jeg nesten som en hest 4 ganger om dagen men kun sunn mat. Ikke trimmer jeg livet av meg heller da jeg har litt stress på jobben og lang vei til røykerampa. Stå på folkens. Det vil betale seg til slutt og da har vi alle stor og god mulighet til og være stolte av oss selv. Lykke til alle.

 

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...