Gå til innhold

Har nådd målet - veien videre


Gjest gmh
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nådd mitt opprinnelige mål gjennom 3-kurs på 24 kg. Jeg ønsker å ta av ytterligere 5 kg. I hele sommer har jeg stått mer eller mindre stille. Sannsynligvis har jeg kommet i en vektterskel.

 

Er det andre som har opplevd noe lignende? Jeg trenger råd og oppmuntring for å ta de neste 5kg. Er eneste muligheten å være like tøff med meg sjøl som under kursene? jeg gikk på nettkurs, og det var helt topp.

 

Jeg prøver å følge diett 2, men tar gjerne to glass vin i forhold til ett tidligere. I høst er trimpoengene redusert fra gj.s. 30 til 20 pr. uke. Gj.snitt kcal inntak 1900

mot 1600 ilp. av de siste 14 dagene. Heldigvis er dette unntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært,er det ikke deilig og være 24 kg.lettere? Jeg har gjort akkurat det samme som deg,tatt internett kurs og gått ned 25 kg.tok ett kurs mer da en deg. Og hatt en kjempefin sommer 25 kilo lettere..men jeg skulle gjerne ha tatt en 5-6 kilo til ...men vekta har her også stått stille veldigggg lenge. og jeg hadde egentlig gitt opp,men prøver fortsatt,og håper det snart løsner..

 

Der er vel riktig at vekta kan stå stille veldig lenge,men plutselig løsner det igjen,så vi får håpe det skjer snart.. vi kan jo prøve sammen???

 

Legge ut vekt og midjemål en gang i uken?jeg har veiedag onsdager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan hjelpe hverandre over den siste kneika. Jeg er igang med nytt kurs, og jeg vet at det går til slutt. Problemet er at det går ikke like lett som tidligere, og da blir jeg litt oppgitt.

 

Jeg er også kjempefornøyd, men vil ta litt til for å bli der. Hadde foresten en god treningsdag i går og skal nå igang med dagens runde før jeg reiser hjem fra jobben. Lykke til. Vi fikser dette sammen, og kan utveksle erfaring på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så er helgen snart over,synes den har gått ganske bra..noen utskeielser ble det.. men har trent en del så jeg håper vekta har rørt seg litt til onsdag,for d har jeg veiedag..men det får vi se på..begynner og bli vant til at den står stille.

 

 

ha en fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med utviklingen denne uka. Treninga har vært helt på topp, dans på lørdag (jeg var sjåfør) - endelig litt gammeldans. Det er skjelden noen kan gammeldans lenger. Swing er for ensformig og kjedelig. Jeg storkoste meg på lørdag.

 

Tre økter a 1.5 t m/styrketrening, to økter m/rask gange med tilsammen 2t har jeg rukket. Tok med 1t dans til trimpoengene. Håper jeg rekker en liten trimtur i kveld. Ellers så har jeg vært i møter og sittet i ei hel uke.

 

Jeg har spist i gj.snitt ca. 1600 kcal. hittil. Veldig spent på mål og vekt torsdag morgen, som jeg bruker. Håper du også har hatt ei fin uke. Ta en ekstra trimtur i kveld - så vil det vise positiv utvikling på vekta i morgen tidlig. Tvi tvi. dette skal vi fikse sammen tutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg hadde jo da egentlig veiedag idag tidlig,men vi forsov oss idag,så alt gikk alt for fort..glemte hele vekta. Tar det imorgen tidlig istedet. tror jeg går over til tirsdager,for da har jeg fri og litt bedre tid på morgenen.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da har jeg vært på vekta..og det var vel som ventet ikke ett gram ned.. er veldig lei av at den står stille.. men den må vel snart bevege seg. fordelen er jo at jeg vet jeg klarer og holde ihvertfall denne vekten,etter og ha gått ned 25 kilo..

 

Startvekt:72,5

Vekt nå:72,5

Midje:70(-1)

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg giira...........

Har hatt ei kjempeuke etter ett par uker, som ikke har vært helt ok.

Spist ca. 1550 - 1650 kcal. 19 trimp. (styrke + gange, dans)

Søndag viste vekta 83,9 og i dag 81.4 (matchvekta mi har ligget rundt 81,7 - 82.5 de siste to ukene.

 

Strålende fornøyd - har også minket 3 cm - dette tror jeg er styrketreninga som har ordnet. Nå er jeg med og på hugget. Håper at følelsen er riktig og at jeg har tatt knekken på vekt-tersken. Gleder meg til neste torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært,nå ble jeg skikkelig misunnelig..jeg må nok prøve og få i meg litt flere kalorier pr.dag.. da er det bare og stå på videre. lykke til.

 

ha en fin torsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...