Gå til innhold

Siste veiedag...


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Idag veide jeg like mye som forrige fredag, men det er helt greit ettersom jeg har kost meg veldig denne uken.. Bare glad for at jeg ikke har gått opp i vekt!

 

Jeg er nok tilbake på nyåret, til sommeren skal jeg for en gangs skyld se bra ut i bikini..;) Og da er det vel ca 5 kg til som må bort. Håper dere fortsetter etter jul, for dere har vært en utrolig bra støtte og heiagjeng for meg!

 

Jeg har ikke gått ned så mye som jeg håpet denne høsten, men det ble 3,5 kg tilsammen. Og jeg har jo god tid til å ta av de siste 5 kg-ene etter jul. Så nå gjelder det å kose seg med måte i julen, og ikke legge på seg..ihvertfall ikke mer enn 1 kg.

 

Ønsker dere alle en kjempefin jul!!!!

 

Stor juleklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Flott at du ikke har gått OPP i vekt iallefall! Forrige fredag lå jeg vel på 62,3 kg, men i dag var jeg nede i 61,6!!! Så liten har jeg ikke vært på lenge lenge. Så det ble en nedgang på 0,7 kilo. Jeg har imidlertid hatt litt problemer med magen i det siste så jeg regner med at dette tallet går litt opp. Tar iallefall utgangspunkt i at jeg ikke skal være over 62 kilo 5. januar og så skal jeg bli kvitt mine 4 siste kilo utover nyåret. Jeg skal ha min første sommer i Norge siden 2001, så jeg skal vise meg frem i bikini med 27-28 kilo mindre enn jeg hadde i 2001!!! Jeg har tilbringt somrene i isen i Arktis, men nå er det slutt. Vil ha sommeren neste år sammen med familie og venner...

 

Men nå er det jul som gjelder! Jeg skal som sagt kose meg masse, men ikke FOR mye!

 

Veiedager på fredager også på nyåret?!?!

 

God juleklem herfra ;):)

 

PS! Og tusen takk for laget i høst! Har virkelig satt pris på alle kommentarer og oppmuntringer fra dere alle! Og totalen i høst? Fra slutten av september har jeg gått ned 4,5 kilo!!! Jeg er FORNØYD! *Stressine klapper seg selv på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang på 0,7 kg er jo vanvittig bra denne uken, Stressine!!! Så at du skeide ut i helgen, og likevel såå bra nedgang er supert! :)

Tenk at du har gått ned SÅ mange kg tilsammen da! Nesten 30 kg til sommeren er jo utrolig bra!! Jepp, vi skal virkelig bli hotte bikinibabes til sommern! ;) Det ser jeg frem til! Veiedag på fredager høres bra ut. Du snakket om første veiedag 5.januar? Jeg er med, men ettersom jeg har ferie helt til 18.januar, så gidder jeg ikke prøve å gå ned noe før det. Da blir det å holde vekten stabil som er målet. Men etter 18. derimot..da er det på tide at vekten begynner å bevege seg nedover igjen..

 

Ønsker deg en strålende jul, kos deg masse..men med måte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

tørr nesten ikke ås skrive opp dagens vekt engang...veide meg igår ,og vekten sto på 73kg!!!

Oppgang!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje jeg kan skylde på mensen som kommer like rundt svingen,eller skal jeg innrømme mye god mat istedet??hehe...;-)

 

Ønsker dere en riktig god jul..kos dere masse!!!!!

må sette igang med gulvvasken nå,er hjemme alene en times tid.godt å få rydda litt da...

 

GOD JUL!!!!!!!!!!!

 

klem fra Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen og godt nyttår til dere damer i tråden!

 

Ser at det er ikke bare meg som har hatt julepause. Håper dere andre har hatt en fin og fredelig jul. Det har jeg.

Har kost meg med god mat, men i moderate mengder. Har tatt for meg rikelig av mine favoritter - marsipan og alt som har med krem å gjøre, men bare et par dager, ellers har jeg spist ganske normalt.

Veide meg før juleferien - var da helt nede i 68,2 kg. Men nå har jeg vel fått på litt igjen - planlegger å veie meg igjen på førstkommende fredag og planlegge videre med fredagens vekt som utgangspunkt. Noen som er med videre?

 

Nyttårsklem fra Buldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei Buldre!

 

Jeg er VELDIG med på å fortsette slankingen nå etter jula. Jeg har kost meg i jula, men ikke i moderate mengder. Jeg har vel følt at jeg har hatt litt sjokoladeamnesti nå i jula etter en høst med nesten ingen sjokolade. Så jeg har spist noe helt sinnsykt i jula! Det har blitt MINST 100-200 gram sjokolade HVER dag, mye fet mat og myyyyyye annen usunn mat og ikke minst; alkohol! Jeg har faktisk fått ned uendelige mengder mat, men det som kanskje har reddet meg er at jeg har spist KONSTANT og i små måltider. Så da jeg gikk på vekten i morges (gjett om jeg var svett da??!?!), så var det ingen endring fra før jul. Vel, det var litt endring fra fredagen før jul, men da var vekten unormal lav pga mageproblemer... Så jeg er storfornøyd, men samtidig er jeg litt skuffet over at jeg ikke har klart å si så mye nei i jula. Jeg har ikke engang rørt meg ut av huset jo!!! Jeg gikk en liten tur på 10 dager og den var kun i nabolaget!!! Så denne uken skal jeg komme meg opp på treningsstudioet og få bort det siste hvalpefettet!!!

 

Og så var det utrolig deilig å komme hjem til slekt og venner som jeg ikke har sett på 10-12 måneder og få så utrolig mange komplimenter på utseende!!!

 

Vi sees på fredag! Kanskje får jeg til en liten reduksjon fra i dag til fredag? Vi prøver på det!!!

 

Lykke til!!!

 

;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen - og RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!! :- ) Håper dere har kost dere masse i jula - og at dere har føler det var verdt det!... Eg kjenner at eg er litt usikker! Har spist og DRIKKI mykje meir enn eg burde - og har kvar dag tenkt at ; fra i MORRA av skal eg ta meg sammen igjen! Og dagen etter har eg også tenkt ; fra i MORRA av!!

Så eg har ikkje turd å gå på vekta og sjekke enda... tenkte eg skulle ta ein snikveiing i kveld, og så er eg med fra fredag 05.01! No er det nye ark, nye muligheter - og fra mitt innerste ; INGEN UNNSKYLDNINGER!!!!

Fekk meg pulsklokke til jul, så eg gleder meg til å dra på trening i dag! :- ) Den har laga treningsprogram til meg ; skal forbrenne ca 2300 kcal i veka, fordelt på 4 treningsøkter, og det må vel gje resultat?!??

Fekk også ein Italiatur til jul, som skal vere ein motivasjon ; skal nå målet mitt innen vi drar til Italia 05.06!!!!

Så no har eg ALLE forutsetninger for å lykkes - det er berre å holde motivasjonen!!

Veldig glad for at linken fortsetter også no etter jul - eg er IKKJE i mål, og det er veldig kjekt å ha dere som motivatorer!! :- )))

 

Høyres ut som dere har vore flinke sjølv om dere har hatt juleferie!! :- ) Er stolt av dere alle!

Lykke til videre - og til SOMMERN skal bikinien sitte som eit SKUDD!!!! Skal faktisk faktisk måtte kjøpe meg NY bikini til sommern!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...