Gå til innhold

SUNNISENE uke 52


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Hallo jenter!

Blitt alt for mye kcal i julen.....opp en hel kg!Håpet er at det er en del vann i kroppen....

 

Nå er tiden inne til å sette målene for det nye året,og her er mine:

-ned 8-10 kg innen juni

-trene 5 dager i uken

-spise sunt

-snop bare på lørdag

 

Også er vi jo heldig som har flotte verktøy her inne på G.R,her er altid noen som har et godt råd når ting ikke går som det skal.

 

Ønsker dere alle en fortsatt god jul!

 

Klem Tuxi

 

P.S. i dag skal vi ut å gå lang tur her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som alle andre har også jeg gått opp i jula fra 70 kg til 71,2 kg, men mine mål for januar - juni er 63 kg...så dat er bare å komme igang på nyåret....første delmål er 68 kg frem til februar...det skulle la seg gjøre...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg veide 88,3 - dvs. opp 0,5 kg. Ikke værst etter masse utskeielser i flere dager. Er nå på jobb igjen og da er det lettere å spise normalt igjen. Mitt mål er å gå ned 8-10 kg til 01.07.07 og trene 3 dager pr. uke. Var forresten og trente 2 timer badminton 2. juledag og gikk tur i skogen med hundene i går! Gjett om jeg er støl i dag. Har ikke trent badminton på 3 uker, så det var noen muskler som hadde gått i dvale.... Ønsker dere en hyggelig nyttårsfeiring, så ses vi med nytt pågangsmot i uke 53 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var genialt å starte i vektklubben 23.12. - har derfor spist med måte i jula. Mitt mål er -0,5 per uke i 30 uker, altså 15 kg. Det ser jammen ut som jeg skal klare første målet på -0,5 innen nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi ganske like mål her,og god ide med delmål!

 

Må si du vært flink med trening Lauritz,det er jammen bra jobba i jula!

Så et par som var ute å løp på julaften morgen,det er vel da du har gjort trening til en livsstil.....og det er i den retningen jeg vil!

 

Har fremdeles alt for mye usunt i huset,så får fremdeles i meg alt for mye kcal,men det har vært veldig koselig i jula,så jeg sliter ikke med dårlig samvittighet.....kanskje litt da...

 

Og det var nok genialt å melde seg inn i vektklubben 23.12,for da var vel motivasjonen på topp.Har du klart å gå ned i jula så er det bra jobba.

Ønsker deg velkommen til sunnisene,vi har veie dag på tirsdager.

 

Biggmama:jeg er også klar for 68 kg i februar.

 

Er spent på å se om alle de som har falt fra her,er tilbake på nyåret-håper det.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå folkens..det har gått i et !!

Vært på fjellet (geilo) og jobbet som bare det før det!!

Har ikke spist deserter eller kaker og godterier..hele julen og gått ned et kilo i julen faktisk!!

Er nede i 59kg og har 3 kilo til målet! Veldig happy!!!;) klarte målet på 60 kg en uke før jul!!! Veldig glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gir ikke opp.... Og dere flinkisser står jo på også..deilig å se dere holder ut i fristelsenes sesong!!!!)

 

Klem O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo OliviaSmult,der var du gitt!

Så flink du har vært!Også nådde du målet ditt en uke før jul,fantastisk!

Føles deilig kan jeg tenke meg.

 

Er glad vi bare har nyttårsaften igjen nå,sånn at vi kan komme tilbake til normale spise vaner,for ikke å snakke om drikkevaner......

 

Det som ikke er spist opp av småkaker og div. innen 1 januar går rett i søppelen,ikke noen grunn til å samle på en hel haug av tomme kcal.....

 

Gleder meg til å ta fatt på det nye året,og jeg gleder meg voldsomt til å kjøpe bikini i juni uten at valkene tyter ut til alle kanter!

 

Nyttårsklem Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske dere et fantastisk sunt og godt nytt år!!

 

Håper dere får en flott kveld med champagne,god mat ,gode venner og fyrverkeri!!!

 

Så sees vi i 2007 med nytt pågangs mot,og husk at det nå er 25 uker igjen til midtsommer....

 

Stor nyttårsklem Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...