Gå til innhold

Jeg er ny bruker og ønsker tips.


Gjest minsol

Anbefalte innlegg

Hei alle dere!!!

Jeg er ny bruker, og lurer veldig på hvilke erfaringer dere har med vektreduksjon. Jeg ønsker å gå ned ca 10 kilo og har meldt meg på et internett kurs. Har tjuvstartet litt med registrering og trening nå før kurset begynner. Skjønner at dette med veiing av mat er svært viktig. Men det jeg virkelig lurer på er om noen har erfaringer med at det er mulig å miste 8 kilo i løpet av et 8 ukers kurs. Jeg er vant med sunn mat og trening. Veier nå 76,6, er 164 cm høy. Hvor lang tid tar det egentlig??? God jul og godt nytt år til dere alle. KLEM minsol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hei!

 

Javisst er det mulig å gå ned 8 kilo på et 8 ukers kurs! Det har jeg klart selv. Jeg er litt høyere enn deg og veide et par kilo mindre. Dette var før internettkursene kom. Det var lærerikt, spennende , inspirerende, givende å gå kurs. Kiloene har ikke kommet tilbake etter mange år heller. Når jeg er her nå, så er det fordi jeg vil gå ned enda litt. Der har jeg prøvd internettkurs, men det funket ikke for meg. Det var lettere å gå ned da jeg hadde mange flere kilo å ta av, det var lettere å føle "presset" når jeg visste at jeg skulle møte alle de andre kursdeltakerne uke etter uke.

 

Hvis du er motivert, så klarer du det! Tenk så fantastisk å kvitte seg med 8-10 kilo i løpet av vinteren! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...