Gå til innhold

Dette blir bra


Gjest Puls01

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært flink... alt som hetet gotteri og sjokolade er kastet ut av huset. Jeg har vært ute å gått tur og ikke spist noe etter klokken 19 på kvelden. Dessuten drikker jeg mye vann... brus bli det ikke før til helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink... alt som hetet gotteri og sjokolade er kastet ut av huset. Jeg har vært ute å gått tur og ikke spist noe etter klokken 19 på kvelden. Dessuten drikker jeg mye vann... brus bli det ikke før til helgen:) De 8 kiloene skal bort og jeg skal få igjen den øverste knappen i buksene mine igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trimmet i går. Spiste litt for mange brødskiver sent i går kveld... var jo så sulten. Det dumme var at jeg slukte maten, fikk liksom ikke føle hvor godt alle disse brødskivene med leverpostei smakte.

I dag har jeg spist fornuftig og bra. Har kjøpt fersk fisk som jeg snart skal tilberede. Synes dette går greit. Nå er det trimmingen som gjenstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga gikk ikke så bra som ønsket men jeg er med godt mot tross alt. Det ble for mye småspising pluss middagsselskap med dessert i massevis.

Jeg klarer meg vedig bra i ukedagene men helga ble litt vanskelig. Det trenger ikke bli slik framover så jeg må ta et oppgjør med meg selv. Skrittelleren min viste 6722 i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...