Gå til innhold

Nytt år - nye muligheter


Gjest Lilliane

Anbefalte innlegg

Gjest Lilliane

Hei!

 

Har ei jente på 9 mnd (som fremdeles ammes en del) og er nå motivert for å få gjort noe med vekta. Har ikke så mange kilo som skal av, men når vekta ikke har rørt seg siden august så tenker jeg det er på tide å gjøre en innsats for at pila nå skal begynne å peke nedover.

 

Har i grunn utsatt og utsatt fokuset på mat og livsstil etter jeg fikk minstejenta. Har brukt det at jeg ammer som en unnskyldning for ikke å tenke så mye på vekta (selv om jeg jo vet at det jp går fint an å både amme, ha et sundt kosthold og gå ned i vekt uten at dette påvirker ammingen negativt). Så nå tar jeg meg selv i nakkeskinnet og krysser fingrene for at dette går bra for meg og alle oss andre som går inn i 2007 med ønsker om vektnedgang og en sunnere kropp:) Håper det at jeg har "vektklubben" kan skape større motivasjon for :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er en jente på 30 år som har en liten gutt på 7,5 mnd.

Han har begynt å spise 3 måltider fast føde, så nå er det på tide å tenke litt vektreduksjon.

Jeg håper jeg skal kunne klare å støtte meg på alle disse menneskene inne på disse sidene og bruke alt jeg har lært på tidligere Grete Roede Kurs.

Jeg skal ned ca. 20 kg for å komme dit jeg vil, så jeg har en lang vei å gå.

 

Kanskje vi kan motivere hverandre litt? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg har termin om 4 uker, gått opp 12 kilo frem til nå. Selv om det ikke er skrekkelig mye benytter jeg dagen 01.01 til å kutte ut kaker og godterier som det har blitt en del av i det siste- tenker, har tenkt- litt slik at man skal jo opp i vekt alikevel. Men, nå er det slutt på alle unskyldninger. Sunn mat i fokus for å være sterkest mulig til fødselen. Stå på alle mammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilliane

Vi får motivere hverandre ja! Greit å ha litt oppbacking. Det er nok lett å miste tråden og gå i glemmeboken med mindre man har fokus på den nye livsstilen hver dag. Hvordan skal dere gå frem?

 

Jeg skal:

 

-godteri maks en dag i uken (dette blir hardt i starten, men blir nok greit etterhvert som kroppen blir avvent alt sukkeret)

-få trent mer. Spesielt mer kondisjonstrening

- mindre fett og sukker i kostholdet og mer grønsaker

 

Må ha en fast veiedag i uken tror jeg;) Blir nok det enkleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...