Gå til innhold

Ny og inspirert


Gjest Ylva

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg virkelig lyst til å kvitte meg med ca 15 overflødige kilo.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare det men jeg er veldig motivert.

Jeg skal starte det hele offisielt på mandag. Skal bruke disse dagene til å forberede meg. Lage klar planer for kost og trening. Det må jeg ha, for med tre unger i alder 5,3 og 8 mnd må alt planlegges.

Har forsøkt å slanke meg før uten planer, og det har ikke gått så bra. Så jeg håper dette er løsningen for meg.

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss! Du har kommet godt på vei allerede når du har kommet hit! Har du erfaring med Grete Roede fra før? Det kan virke vanskelig i begynnelsen med tanke på telling av kalorier, og ikke minst det faktum at du MÅ spise mat for å kunne gå ned i vekt!

Personlig ligger jeg på et daglig kaloriinntak på 1600 - 1900. Jeg spiser ca 300 kcal ekstra per dag pga ammingen.

Jeg vil anbefale deg å lese litt om hva Grete Roede er og tankegangen bak konseptet. Dersom daglig mosjon ikke allerede er et fast innslag hos deg så ville jeg ha begynt med det så fort som mulig! 30 min rask gange per dag kan gjøre mye med vekta dersom en samtidig passer på hva en putter i munnen!

 

Det blir spennende å følge deg her på diskusjonssiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og ønsker deg velkommen hit!!

Det står virkelig respekt av at du har overskudd til å tenke på slanking, med tre så tette barn!

Du skal se at kiloene kommer til å renne av deg siden du ikke har forsøkt helhjertet å slanke deg "skikkelig" tidligere, samt at du er i mye aktivitet i løpet av dagen.

Slenger meg også med på Kris78's tips om kaloriinntak og trim, det er alfa og omega å finne den rette balansen der.

 

Ønsker deg masse lykke til, det blir morsomt å følge deg framover!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med oppmuntring.

Ja jeg skjønner ikke heller selv hvordan jeg klarer å tenke på slanking nå, men jeg tror ikke jeg tenker slanking. Bare endre dårlige vaner til gode vaner. Og jeg regner med at overskudd kommer etterhvert.

 

Jeg har aldri prøvd Grete Roede før. Har ikke tenkt å gå på kurs, så jeg tar i mot alle gode råd med takk.

Gleder meg til å følge kurver og mål.

Veldig spent på om jeg får til dette med kaloritelling. Det er det jeg gruer meg mest til. Føler det kan bli mye pes når jeg slkal lage mat.

Hva gjør jeg med ungene? Mannen er ikke så nøye, for han vil gjerne gå ned ca 15 kg han og.

 

Håper jeg kan spørre dere om råd. Det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...