Gå til innhold

Jeg vil gjerne være med


Gjest shingalana

Anbefalte innlegg

Gjest shingalana

Mine første barn er 3 år og mitt andre barn var 6 mnd 1 januar og nå SKAL jeg ned i vekt. Når man har vært igjennom to graviditeter og fødsler så setter det seg gjerne litt ekstra her og der.

 

Jeg er 26 år og fantastiske ( Ehhh ) 1.82 høy, jeg veier 99 (grøss ) kilo og har fått med meg hele 109 cm rundt livet...

Jeg er grovbygd så jeg vet at det er helt urealistisk å komme ned til 70 kilo men jeg håper virkelig at jeg kan klare å komme meg ned til 80 kilo...

 

Nei; JEG SKAL KLARE DET.

 

Jeg er super motivert til å forandre meg og jeg har gått ned en kilo allerede denne uken men det er jo selvfølgelig bare vann... Men det er da en begynnelse.

Får ikke trent akkurat nå da jeg har vært så uheldig å jage på meg en saftig kikhoste i jula, og formen er ikke på topp. Uansett det kommer, får konsentrere meg om kostholdet i første omgang.

 

Mvh mor til to englebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen hit!!

Jeg ser at du er en av de få som har omtrent samme utgangspunkt som meg, jeg er også 182 cm høy og veier nå 97,5 kilo.

Har en datter som ble 5 mnd i slutten av desember og ei jente på 14 år i tillegg. Begynte å slanke meg allerede i august, jeg da - og foreløpig har resulatet vært rimelig skammenlig. kun 6,5 kilo ned siden den gang...

 

MEN, nå er det på'n igjen og her setter vi inn alle kluter! Du har jo absolutt nok å holde fingrene i med en på tre år og en på seks mnd...! Skal se at du når målet på 80 kilo raskere enn du noensinne hadde trodd, det er heldigvis ikke alle som går så tregt ned som meg..!

 

Gleder meg til å følge deg nedover i løpet av våren og ser fram til å lese om fremgangen din. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss

Artig at det er flere som begynner på samme utgangspunkt som jeg hadde. Veide 100 kg 1 mnd etter at litjpia ble født. Hun er nå straks 5 mnd og jeg har gått ned 11 kg, Er dessverre ikke like høy som deg, men bare 175 :) Har også som mål å gå ned til 80 kg og så får jeg se når jeg kommer dit om jeg vil gå ned mer eller ikke.

 

Lykke til og håper at du finner motivasjon her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...