Gå til innhold

Nedoverklubben uke 1


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det er fredag, og slutten av uke 1 allerede! Siden ingen andre har satt igang tråden for 2007 tenkte jeg at jeg kunne hive meg i det. Bedre sent enn aldri! Og denne ukes tråd kan jo være et utgangspunkt for året, med noen små oppsummeringer omkring jul etc. Så er det full guff fra mandag av (i alle fall er jeg superklar for det!). Mitt kurs starter ikke før mandag 15.januar, så har en uke der jeg kan tyvstarte litt... Skal bli godt å komme igang igjen!

 

Status før jul:

Vekt: 114,3 kg

Midje: 105 cm

 

Etter jul:

Vekt: 114,7 kg

Midje: Ikke målt ennå, men tror den ligger ca som før jul 105 cm.

 

Veldig fornøyd med at det ikke ble mer enn 400 gram i jula, kunne fort blitt verre! Ikke trent noe i juledagene, bare spist masse godt mat, snop og vært sosial. Men det gikk jo bra! :D

 

Gikk ned ca 12,5 kg før jul (fra 1 september), og nå er det bare å fortsette! Har et mål om 10 kg til påske (blir mandag 2. april for min del), det hadde vært moro å klare! Og kanskje jeg kan klare -15 kg totalt til 17.mai :) Skal prøve å sette meg realistiske mål, og jobbe målbevisst. Jeg er superklar for en vår der kiloene renner av! (håper bare kroppen er klar for det samme, sånn at den slipper kiloene).

 

Lykke til folkens, blir spennende å følge dere alle!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status føre jul var : 122,6 kg

Nå er vekten på : 121,8 kg

 

Altså ned 800 gram . Ikke vært aktiv jeg heller pga sykdom.

Men likevel gått greit. Dette blir nok min siste oppdatering her inne.

Så siden 1.september har jeg hatt et vekt tap på 17 kg. Er strålende fornøyd med det. Men har enda 45 kg igjen til drømme målet.

 

Lykke til alle sammen, håper og tror dere når målet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Jeg har gått opp mye i jula, uten at jeg skjønner egentlig det da. var sånn halv kvalm nesten hele jula, så har ikke spist så mye. Samboeren min sier det samme, han blir ganske fortvilet på mine vegne, kan nesten ikke tenke på mat før jeg legger på meg... Så vet ikke helt hvor det strandet hen i jula men sånn er status ihvertfall.

 

Før jul 110,6 kg

midje: 123 cm

 

Etter jul 115,3

midje: 125 cm.

 

Men mister ikke motet av den grunn. :) Regner med en del går fort av. Men lurer på å få tatt noen prøver hos legen, må finne ut hvorfaor jeg legger sånn på. Det virker oxo sånn at når jeg har gått ned 15 kilo er det bom stopp. Å ikke bare noen uker men i måneder. var derfor jeg sluttet på GR kurset ifjor vår.. Følte det veldig lite motivernede å skulle veie meg sammen med andre, som skulle ned mye mindre enn meg, å de gikk ned men ikke jeg. Men vi får bare stå på, å være aktiv her inne, så holder man oppe motivasjonen og lysten til å gjøre en livsstil endring. Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...