Gå til innhold

Lørdagslinken (29.okt) 5 kilo før jul


Gjest Kanella
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig helg. Det er litt over midnatt, så lørdagen er strengt tatt begynt.

 

Tips til noe godt:

- knaskerøtter som du dypper i philadelphia-ost

- 50 g Dream is (ikke så mange kalorier) Når det er helg tillater jeg med det på melkerasjonen

- Belvita . 135 kcal i en pakke (og det er ORDENTLIG sjokolade)

- Og hvis du har ca 125 kcal som du kan bruke på noe: Jeg har regnet ut at et lite marsipanbrød med sjokoladetrekk (sånne som ligger 5 i pakken) "koster" ca det. Og jeg elsker marsipan, så det unner jeg meg en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdags mogen, og regnet formligen øser ner her i Vestfold. Tristea grejer...

Satt alene igår, men var flink ændå. Kjøpte med meg ett fyllt krabbeskell og melon fra jobbet som jeg spiste nær jeg kom hjem på kvællen.

Tenkte att krabbe ikke var så ille i kalorivei, og gudagott var det.

Høgst upp i løsvekts-smågottet fannt jeg 3 sorters sockerfritt godis, og plockade ihop en liiiten pose. Det var faktiskt gott!!!

 

Tips om chokolade: Økologisk mørk chokolade 87%. Litt dyrere æn vanlig, men veldigt god. Jeg tar en bit og suger på nær jag blir fysen. Den rækker lenge og mættar chokolade behovet.

 

Lykke till i helgen. Jeg ska ta paraplyet mitt og gå ner till byen och kjøpe mig Røyke-boka idag!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdag er min hellig dag, da trener jeg ikke og jeg unner meg en god middag og snacspå kvelden. jeg vil ha en dag i uka som jeg koser meg, det er viktig for kroppen. hvis kroppen hele tiden får unnerskudd av mat så vil den lagre på fettet og ta av musklene. Jeg har også begynt å spise normalt, men sunt. så spiser meg god og mett hver 3. time. har gjort dette i 4 dager og har gått ned 1 kg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal føre opp kosemerkene og ha dem med i hvor mange kalorier du har spist den dagen,eller holder d at man bare klikker ut merkene øverst på sida?

Det siste passer meg nemlig best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdags mogen' date=' og regnet formligen øser ner her i Vestfold. Tristea grejer...

Satt alene igår, men var flink ændå. Kjøpte med meg ett fyllt krabbeskell og melon fra jobbet som jeg spiste nær jeg kom hjem på kvællen.

Tenkte att krabbe ikke var så ille i kalorivei, og gudagott var det.

Høgst upp i løsvekts-smågottet fannt jeg 3 sorters sockerfritt godis, og plockade ihop en liiiten pose. Det var faktiskt gott!!!

 

Tips om chokolade: Økologisk mørk chokolade 87%. Litt dyrere æn vanlig, men veldigt god. Jeg tar en bit og suger på nær jag blir fysen. Den rækker lenge og mættar chokolade behovet.

 

Lykke till i helgen. Jeg ska ta paraplyet mitt og gå ner till byen och kjøpe mig Røyke-boka idag!!!!!![/quote']

 

 

Jeg har et råd til deg når du leser boka. Det er viktig at du bruker lang tid på boka, så hjernen blir vant til tanken på at du skal slutte å røyke. Jeg brukte selv 1mnd på boka og sluttet å røyke 3 dager etterpå. Vet om andre som har brukt mellom 2 dager og 14 dager på boka, og de klarte ikke slutte, Men det er uansett viktig å være 100% innstilt på å slutte, hvis ikke blir det vanskelig.

Lykke til med røykeslutten og spør gjerne hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal føre opp kosemerkene og ha dem med i hvor mange kalorier du har spist den dagen' date='eller holder d at man bare klikker ut merkene øverst på sida?

Det siste passer meg nemlig best...[/quote']

 

 

De skal skrives ned og være med i dagsbehovet ditt, hvis ikke overstiger du kaloriinntaket med tilsvarende og det er igjen med på at du får for mye kalorier. Vet det kan være vannskelig, men det er en vane du kommer til å bli vant med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk før tipset. Jeg la mig naturligtvis i soffan og begynte læsa med en gang, og tænkte bli ferdig med den så fort som muligt eftersom ungarna ær borte idag, men då skall jeg ta det med ro istedenfør.

Tusen takk før att du nevnte det!!!!

 

Nå dags att byte klær. Høy-puls Maraton venter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper dere alle har en flott helg! Mine helger er stort sett brukt til jobbing og studier, saa saa veldig til avslapping er det ikke, menmen! Denne helga blir rimelig sunn siden jeg tok av paa torsdag. Skal holde meg ca 500 kcal under dagsbehovet i dag, og det etter en skikkelig styrketreningsoekt i kveld! Blir endel mat av slikt, men det klager man vel ikke paa. Liker aa ikke ha foelelsen av aa slanke meg egentlig! Faar se om jeg muligens unner meg bittelitt yoghurtis i kveld etter treninga dersom jeg har trent skikkelig hardt!

 

Maa uansett vaere flink i dag skal jeg se nedgang paa mandag! I morgen blir det en lang gaatur foer jobb, og muligens saa maa jeg teste ut pilatesvideoen jeg har skaffa meg... Slik det ser ut naa saa ender jeg opp paa over 10 trimpoeng samla denne uka, og det er jeg absolutt fornoeyd med! :)

 

Kos dere da, og husk at mat er ikke det samme som kos! :)

 

klem fra Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på så klarer du det!! les boka, og gjør som det står!!

 

Jeg leste den for 2 år siden, og sluttet ca 3 mnd. etter det. Har ikke lyst på røyk nå. Har vært røykfri i snart 2 år. Sansene mine har blitt så bra. "kremt" gått opp 18 kg, men er på vei ned igjen.. bare 15 kg igjen til målet. Rekker det til våren.

 

Forter meg langsomt. og kona hjelper meg

 

Bamseklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på så klarer du det!! les boka, og gjør som det står!!

 

Jeg leste den for 2 år siden(boka "endelig en ikkerøyker"), og sluttet ca 3 mnd. etter det. Har ikke lyst på røyk nå. Har vært røykfri i snart 2 år. Sansene mine har blitt så bra. "kremt" gått opp 18 kg, men er på vei ned igjen.. bare 15 kg igjen til målet. Rekker det til våren.

 

Forter meg langsomt. og kona hjelper meg

 

Bamseklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker før all positiv støtte og tips fra dere.

Det føles gott att ha i ryggen.

Satsar på att vara røykfri till jul. Og litt lettare og, førhåpentlig.

Kanske en dålig komination, men det kan ju faktiskt gå bra og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...