Gå til innhold

Sapfos slankeblogg


Gjest sapfo

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lyst til å følge opp denne???? Jeg har veiedag mandager og har tenkt å klare 70 kg innen sommeren. 63 kg er målet, men det er en litt mer langvarig affære. Ikke helt uoppnåelig, tror jeg, men alderen tatt i betraktning må jeg kanskje nøye meg med å klare noe mindre. Det vil tida vise. Jeg lurer på hvor mange trimpoeng det er fornuftig å legge seg på når alt jeg gjør er å gå turer med hundene mine??? De skal jo snuse på alt, så det går ikke så fort.

 

Start 1.01.2007 (rettere sagt fortsettelse på en langvarig kamp)

 

Uke 1: 86,8 kg (+6,8 kg etter forrige "rykk", men stadig -6 kg fra starten på 93 kg)

 

Uke 2: 84,9 - en fin begynnelse, synes jeg. Tatt i betraktning at jeg "sprakk et par ganger i løpet av uken. Det er ingen skam med en sprekk, bare ikke la den vare livet ut.

 

Uke 3: 83,6 kg - det fortsetter bra, jeg er fornøyd med meg selv. Sprakk littt i helgen, men ikke verre enn at jeg overlevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka starter bra, jeg tror jeg er i siget. --- Ved forrige "rykk" gikk jeg ned 2-300 annenhver dag og i begynnelsen gikk det litt fortere. Nå er jeg på uke 2 og det ser ut til at det har gått ca 300 g hver dag til nå, for en lettelse. I går så jeg på Puls og meldte meg inn på Pulsmarsjen med start på nesten 13000 skritt, det er det jeg kan klare hver dag, jeg har ikke tid til mer, og da gåååår jeg alle trappene på jobbene. Så deilig det skal bli å slippe å slepe på den ekstra 10 kilos "ryggsekken" når jeg går i oppoverbakke. Jippi, jeg er på vei!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...