Gå til innhold

Og her kommer jeg...


Gjest Krummelure

Anbefalte innlegg

Gjest Krummelure

Meg, det vil si en jente fra Bodø på 34 år, er gift og har to barn, på 5 og 2 år.

Har gått på et GR-kurs etter siste fødsel, hvor jeg gikk ned de 5 kiloene jeg ønsket. Men nå har det sneket seg på litt siden sommeren, og jeg er fullt motivert for å stramme opp litt her og der!

 

Er en stund siden jeg var på disse sidene, så diskusjonsforumet er nytt for meg, men Å så bra, deter jo alltid lettere å få det til sammen med noen!

 

Jeg kommer til å ha veiedag onsdager, selv om jeg begynte for alvor i dag og hadde første "offisielle" veiing i morges.

 

Min høyde er 172 cm, vekt i dag 66 kg. Ønsker å komme ned på 63 igjen, der hvor jeg føler meg mest vel.

 

Hilsen Krummelure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på deg Krummelure! Jeg er fra Telemark, gift og er 37 år, og har tilsammen 6 barn. Alderen er fra 6 til 17 år.

Jeg er 167 cm og veier idag 62,4 kg, og har veiedag på mandager. Jeg vil ned til 58 kg, og holde meg der:-)

Kiloene har kommet snikende på de siste 2 årene, og nå trengs det oppstramming og kutt av alt det usunne, pluss litt mere fysisk aktivitet...

Jeg har vært litt til og fra siden før jul, men nå må jeg sette meg litt inn i hvordan disse sidene fungerer, og da er det jo greit om vi er flere..

 

Hilsen Merwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krummelure

Ja, det er så absolutt greit å være flere :)

Er supermotivert nå, og synes det er ordentlig godt å komme igang med et sunnere liv igjen. Var veldig flink i lang tid etter at jeg gikk på det første GR-kurset for snart 2 år siden, dvs jeg lærte utrolig mye om kosthold som jeg tok med videre.

Men nå i høst har det skeiet litt ut, har på en måte gitt blaffen og vært små-deppa og ikke hatt overskudd, pga en kjedelig sak på jobb som har tappet meg helt. Har dermed blitt lite og ingen trening...

 

Så nå ser jeg framover med våren og sommeren som mål - håper jeg igjen kan bruke klærne mine og føle meg VEL, istedet for at valkene tyter utover buksekanten!!

 

Du blir vel holdt i ånde med så mange barn, du sier tilsammen - bor de alle hos dere eller er det litt mine og dine? Min mann har en datter fra før som er snart 13, men hun bor i en annen by så vi ser henne dessverre nokså sjelden.

 

Vel, du får ha en fin kveld, jeg skal spise litt kvelds og stupe i seng.

 

Prøvde forresten noen Ifa-drops med jordbærsmak i pose i dag, etter tips fra noen her inne. De var supergode :)

 

Krummelure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg er helt sikker på at du kommer til å klare det:-)

Jeg har 3 barn, som alle bor hos oss, mannen min har 2 som er her i ferier og annenhver helg (bor 15 man unna), og i tillegg har vi en gutt på 6 som boe her i fosterhjem. Han er helt herlig, og han føler at det er her han hører hjemme, og vi er mamma og pappa. han vil aldri flytte igjen, så vi satser, og tror på det. Han har bodd her i 1,5 år.

Det er synd at datteren til mannen din bor så langt borte, da mister man masse, men nå har hun blitt så stor at det kanskje blir lettere etterhvert? Det spørs jo litt på skole osv...

Skal forresten prøve de dropsa, det er alltid greit med litt på lur, hehe...

Ha en riktig fin dag, nå skal jeg på jobb

 

Merwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...