Gå til innhold

Thigh Trainer fra tvshop...


Gjest trine28

Anbefalte innlegg

hei.. har lånt Thigh Trainer fra tvshop av en venninne, men lurte på om noen har erfaring med den? og hva skal jeg regne den som ang trinpoeng? nærmeste blir vel stepp?

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-

 

jeg bruker denne flere ganger i uken og er kjempe fornøyd. Regner det som step! Du kan regulere høyden på pedalene ved å skru på stangen kjede er festet på- under på venstre side forfra. Dette er i tillegg til instillingene om styrke.

 

Du kan bli litt støl i ryggen de første gangene du bruker den, i og med at du bruker mage og korsryggen når du stepper utover.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe bruksanvisning men det går ikke ann å bare steppe med den? sånn rett opp og ned? synes det ser sånn ut på tvshop..

 

og noen har snakket om strikker?

 

de har enn sånn på treningsstudio og de anbafaler den..

 

takk for svar... er fint å kunne dele erfaringer..

 

trine

Hei-

 

jeg bruker denne flere ganger i uken og er kjempe fornøyd. Regner det som step! Du kan regulere høyden på pedalene ved å skru på stangen kjede er festet på- under på venstre side forfra. Dette er i tillegg til instillingene om styrke.

 

Du kan bli litt støl i ryggen de første gangene du bruker den' date=' i og med at du bruker mage og korsryggen når du stepper utover.

 

Lykke til![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jo det er "bare stepping" opp og ned, men pedalene peker litt utover så du bruker flere muskler visst nok. Strikkene kan du kjøpe på TVshop, valige er vanskelige å feste har jeg funnet ut. Jeg ga opp det prosjektet...

 

Det jeg mente med pedalhøyden var: Heves pedalhøyden, økes dybden i hvert trinn hvilket medfører en mer intens hjertestyrkende trening. Man kan også senke pedalhøyden for enklere trening.

 

Inne på TV shop sine hjemmesider, kan du laste ned brukermanualen. Den er for stor til at jeg kan legge den ut her.

 

http://www.tvshop.com

 

Lykke til og god trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...