Gå til innhold

Starter i dag....


Gjest YummyMummy

Anbefalte innlegg

Gjest YummyMummy

Jeg var på kurs for første gang i dag :-), gjett om jeg veide mye...huff

Men jeg får liksom ikke startet med slankingen før i morgen. Vi hadde barndåp i helgen og hele kjøleskapet er fylt med rester. Men når mannen min kommer hjem skal jeg ut å handle nye matvarer.

 

Gleder meg skikkelig til å komme igang i morgen. Jeg veier sørenimeg 35 kg mer en hva jeg gjorde før første baby. Nå har jeg to guttunger og er rimelig god og rund.

 

Er fortsatt litt undrende til hvordan jeg skal ordne med maten siden jeg ammer omtrent kontinuerlig. Det går seg vel til etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, YummyMummy!

Det var et sabla bra nick du hadde, det skal du ha.

 

Du er ikke alene om å ha en del ekstra kilo å drasse på etter en fødsel eller to, her er du i godt selskap! Sammen skal vi alle greie å bli yummymummies!

 

Lykke til med handlingen i morgen, her er det bare å gå på med krum hals! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi flere som er blitt gode og runde etter diverse runder i snopeskapet og x-antall fødsler. Men nå er det slutt på både det ene og det andre, kiloene og fettet skal av. Lykke til på kurs og med slankingen!

 

Det med maten og amming kommer nok til å gå bra, så lenge du følger det som kurslederen din sier. Jeg fullammer selv og følger meny 3, og har siden fødsel gått ned 17 av 25 kilo.

 

PS! Hvor gamle er barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...