Gå til innhold

vektreduksjon uke 2


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 300 gram. Ikke allverden, men helt ok. Gikk opp 1 kg i jula, men den skal fort av igjen. Denne uken er det oppstart igjen med aerobic og vanngym. Starter på kurs torsdag denne uken, skal bli spennende!

Har satt opp delmål i dag. Og med en reduksjon på 400 gram pr. uke skal jeg nå mitt endelige mål om et års tid. Man går fort opp 30 kg, men ikke så fort ned igjen gitt, men jeg har gitt meg selv god tid, og regner med at når sommeren 2008 kommer så er jeg der jeg ønsker å være. Huff... det det hørtes lenge ut!

Hvordan setter dere andre opp delmål? Som sagt så har jeg regnet 400 g pr uke. Føler ikke at det er allverden, men jeg er redd for å sette for høye mål og. Er så innmari kjipt å bomme underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1.8kg på 6 dager(nesten en uke)

Jeg er nettopp startet så regner med det går litt raskere nå i begynnelsen.

 

Er strålende fornøyd.

Spesiellt siden jeg ikke har vært så flink i matveien.

Men nå blir det sjerpings:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag var det kursstart igjen. Godt å komme i gang med kurs.

 

Jeg har da ikke veid meg siden midti i desember, og siden det har jeg gått opp 400 gram. Er i grunn fornøyd med det. For tidligere juler har jeg fort gått opp 5-6 kg. I tillegg har jeg vært syk siden lille nyttårsaften, så det har ikke vært noen trening siden det. Har hatt influensa, og er fortsatt ikke helt i form. Håper jeg orker å starte å trene igjen til mandag.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Da var kurs nr 3 påbegynt.

 

Start i september :100 kg og 116 cm i midjemål.

Avslutning før jul : 90,7 kg og 107 cm

Kursstart 11 januar : 90,3 kg og 106 cm

 

Jeg har planlagt å gå 3 kurs før sommeren, og ta av 5 kg pr kurs, og det blir 15 kg totalt. 1. juli skal vekten være 75 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da prøver jeg å starte igjen.. mistet internett i nov så jeg har ikke fått kommet meg inn hit.. gått opp litt men det skal nok av igjen................ skal veie meg til mandagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...