Gå til innhold

Annemors tråd


Gjest Annemor4

Anbefalte innlegg

Gjest Annemor4

Starta på GR-kurs igår. Har aldri gått kurs før. Vi er 11 stk, eg kjenner 5 stk litt fra før, det er litt kjekt. Det er trimmen som blir den største utfordringa for meg, er makelig anlagt. Maten trur eg skal gå bra. Har kutta Cola, og sjokoladen skal eg klare å holde meg unna. Kjenner at det er viktig for meg å vere ekstra flink når eg kjenner ein del av dei eg går på kurs med :)

 

Idag har eg vore skikkelig flink, 5,1 trimpoeng!!!!

 

Mine mål:

 

Vekt: 104,5

 

Hals: 40 cm

Overarm: 36,5 cm

Midje: 104 cm

Hofte: 121 cm

Lår: 68 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Annemor!

 

Vil bare ønske deg lykke til på kurs!! Jeg begynner på kurs 2 i morgen, og gleder meg til det.

 

Veide ca det samme som deg når jeg begynte på GR for 4 måneder siden, og har tatt av 13 kg siden da! Er super førnøyd med resultatet, og skal jobbe videre for enda mer reduksjon!

 

Jeg kjenner meg igjen i det du sier om trening. Jeg var heller dårlig på å bevege kroppen tidligere, men har blitt bedre. Jeg skaffet meg en mini-stepper som ejg brukte 20-30 min 5 kvelder i uka. Nå går jeg også på helsestudio, men det tok litt tid før jeg turte det.

 

Håper du trives her inne på sidene, og ønske deg som sagt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemor4
Da begynte vi på kurs samme dag :) Kanskje jeg bør lage en tråd her inne' date=' det er godt med litt oppmuntringer på veien :)

Masse lykke til Annemor4![/quote']

 

Lykke til du også :) Kjekt med oppmuntring ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Annemor4

Er spent på veiinga i kveld. Vart litt for mykje god mat i helga, er redd eg ikkje har gått ned noko denne veka........

 

Mine mål idag:

 

Midje: 100 cm

Hals: 39,5 cm

Overarm : 35,5 cm

Bryst:108 cm

Ende:115 cm

Lår:63 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...