Gå til innhold

Problemer med å logge på?


Gjest Sols
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurte på om flere har problemer med å logge seg på? Jeg må konsekvent logge meg på 2 ganger, selv om jeg er sikker på¨at jeg bruker riktig brukernavn og passord første gangen. Når jeg endelig er kommet inn, står det at det er feil med innloggingen og jeg må logge ut for så å logge meg inn for 3. gang.

 

Slitsomt? JA!

 

Kanskje support kan svare meg?

 

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt samme problem, men kun når jeg trykker "enter" i stedet for å peke og klikke med musa på logg inn.

 

Det samme gjelder forsåvidt når jeg skal legge til matvarer også. Funker med "enter" for å søke, men ikke for å legge til etter at jeg har lagt inn mengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde også problemer med og logge meg på. Når jeg prøvde, så ble adressen til nettsiden stående og blinke nede på skjermen. Sendte en e-post til support og fikk bedskjed om å laste ned en ny nettleser (hadde explorer 6.0) fra mozilla.Den finner dere på http://www.mozilla.org. Nå fungerer det som det skal. Har ikke hatt problemer etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme problem på Firefox (fra Mozilla), Internet Explorer og Opera! Argh! Nå kom det til og med når jeg logget på ved å trykke vanlig på knappen (istedet for å bruke enter). Jaja, jeg kommer jo inn til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde også problemer med og logge meg på. Når jeg prøvde' date=' så ble adressen til nettsiden stående og blinke nede på skjermen. Sendte en e-post til support og fikk bedskjed om å laste ned en ny nettleser (hadde explorer 6.0) fra mozilla.Den finner dere på http://www.mozilla.org. Nå fungerer det som det skal. Har ikke hatt problemer etterpå. :)[/quote']

 

 

 

Jeg har lagt inn dette programmet og funker som d skal... takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt samme problem' date=' men kun når jeg trykker "enter" i stedet for å peke og klikke med musa på logg inn.

 

Det samme gjelder forsåvidt når jeg skal legge til matvarer også. Funker med "enter" for å søke, men ikke for å legge til etter at jeg har lagt inn mengde.[/quote']

 

Jeg har også dette problemet når jeg gjør som du beskriver, synes egentlig ikke at det er no stort problem å klikke med musa istedefor å trykke enter, så kan ikke akkurat si det plager meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke rart det er krig i værden, når vi latt oss irretere av små ting:) logger på med musa og da går det greit får meg!!bare kjempe deppa i dag.. spist og drukket alkohol i helgen, tørr faktisk ikke veie meg i morgen, men det står sikkert stille alikevell, men til helga igjend da skal jeg jobbe og ikke spise annet en det jeg skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ingen big deal å bruke musa for å logge inn, hadde det bare fungert. Jeg har samme problem om jeg trykker "enter" eller peker med musa! Jeg syns faktisk det er skikkelig irriterende å måtte logge meg inn 3 ganger når jeg i full fart skal registrere det jeg har spist.

 

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...