Gå til innhold

Vestfold kaller!


Gjest Constance

Anbefalte innlegg

Gjest Constance

Heisann!

 

Noen andre fra Vestfold her?

Har god erfaring med sammareid og samtaler med andre når vekta skal ned. Det hadde derfor vært fint å kunne ha noen vektklubb møter der vi kan få gode ideer og hjelpe hverandre gjennom gode og mindre gode tider. Da jeg selv ikke går på kurs denne gangen får jeg ikke de ukentlige samtalene med andre medslankere som jeg føler er viktige. Må si at det ikke er helt det samme å ha slankesamtaler med mannen...., interessen er liksom ikke helt på nett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg,ja det er fint å ha noen som kan hjelpe til med motivasjonen når det butter.Og det gjør det mange ganger underveis.Jeg blei sååå motivert da jeg så salatbladet og leste om de to spreke svigerinnene som har gått ned over 60kg tilsammen.Også er de eldre enn meg...ekstra morsom var det at jeg kjenner den ene og vet at hun har holdt på som meg opp-ned i maaange år.Så nå er det "påan" igjen.Skal ned 15-18 kg ,så da er det bare å sette i gang.Gleder meg til å komme igang ,både kroppen og humøret blir så mye bedre når fettet minker. Lykke til, så kan vi jo "snakkes" underveis.Jeg var på min 1, veiing nå i kveld kl17.30, så fra i morgen starter jeg på et nytt og bedre liv. Hilsen fra Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Hei Voila!

 

Ja, er det ikke inspirerende å lese om andre som har klart det? Det gir litt mer håp for en liten tjukkis:-)

Så fint at du har begynnt på kurs. Jeg går ikke på kurs, men prøver å gå ned selv. Har gått på Grete Roede før, og gått ned mange kilo, så jeg føler jeg vet hvordan det skal gjøres.

Hvor i Vestfold er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Constance:))

 

Jeg bor ca 1mil nord for Sandefjord,nærmere bestemt i Andebu kommune. Kodal er ei lita bygd,med mange hyggelige innbyggere.Er fra Sandfj,men har bodd i Kodal siden 84.Ja nå er jeg igang,og det er såå godt.Kommet litt snø i dag da,men det går mot vår og sommer og det er deilig å tenke på.Hvor i Vestfold holder du til da?Du er sprek som klarer dette på egen hånd,det klarer ikke jeg.Men som jeg sier til mannen min,... en hobby er det fint å ha, GRETHE ROEDE er min:)) hilsen Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Voila: Bor i Tønsberg, og har bodd her i 5 år. Både min mann og jeg er egentlig fra Sandefjord.

Det er faktisk ikke så vanskelig å gå ned i vekt selv(synes jeg). Heng bare opp et bilde av deg selv i bikini på kjøleskapet, og du går ikke dit:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerstib

Jeg bor også i Tønsberg, men har ikke bodd her så lenge, noen mnd bare. Jeg går internettkurs, så jeg har mitt eget private veiemøte hjemme på badet. :( Men det er motiverende å lese om andre som slanker seg her på nett. Og det med bikinibildet var en god ide! Bortsett fra at jeg ikke vet om noen sånne bilder finnes... Men kanskje jeg kan finne et annet bilde som funker. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...