Gå til innhold

trening av magen


Gjest cegu
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo en kjentsak at man ikke kan velge hvilken del av kroppen man vil trene eller slanke, men jeg lurer allikevel på om det er noen som har gode tips til hvordan man kan få en slankere mage uten å slanke så veldig mye annet på kroppen. Jeg har selv prøvd det meste, men lite syner til å funke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Du svarte selv på spørsmålet! En kan ikke gjøre noe for å slanke magen uten å ta litt av resten av kroppen samtidig!

Tren magemusklene! Både de rette og de skrå. Ta planken 3x30 sek hver dag i tillegg til 50 sit-ups (10 rette, så 10 skrå osv). Etter 3 måneder ser du gode resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh........smetter inn et lite spørsmål jeg; planken - er den den øvelsen som nesten er utgangspunkt for armhevinger, men man har albuen og handen i gulvet og resten av kroppen stiv???

 

Har ikke så mye peil jeg da..........og den er god for magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chubbyjenta
Det er jo en kjentsak at man ikke kan velge hvilken del av kroppen man vil trene eller slanke' date=' men jeg lurer allikevel på om det er noen som har gode tips til hvordan man kan få en slankere mage uten å slanke så veldig mye annet på kroppen. Jeg har selv prøvd det meste, men lite syner til å funke...[/quote']

 

Har lest at sit-ups ikke hjelper, pga at det ikke går ann å punktforbrenne. Men at kondisjonstrening/fettforbrennende trening flere ganger i uka er løsningen. Da minsker fettprosenten og mageflesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

*anna*: ja, det stemmer! Den fungerer bedre enn sit-ups faktisk! :)

 

chubbyjenta: Hvilket fjolleblad er det du har lest i som har kommet fram til at sit-ups ikke hjelper? Det skulle jeg likt å visst! Poenget er ikke noen punktforbrenning kjære deg, men har du sterkere magemuskler, forbedrer deg også kroppens holdning, og større muskler forbrenner mer kcal. Viss det du påstår er riktig, så hadde jo aldri noen prøvt å trene armer osv. heller da, for i følge deg, så hjelper det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...