Gå til innhold

Hallo Vårblomstene


Gjest ikkenick

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenick

Lager en ny skravletråd, jeg, håper det er ok. Den andre begynner å bli veldig lang, det er kanskje en ide og lage en ny innimellom.

 

Idag har vi regnvær her, og derfor blir det ingen joggetur på meg idag. Var ute igår og forbrant 550 kcal, så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet. (Pulsklokke er genialt...)

 

Har regnet ut at jeg må gå ned 400-500 g pr uke for å nå målet mitt innen utgangen av april, og er redd det holder hardt. Jeg har jo allerde gått ned 10 kilo, og det er vel gjerne de siste kiloene som er de verste å få vekk... Men jeg gir meg ikke, og håper på god støtte fra dere positive damer her inne. (Og menn da, som jeg skrev i at annet innlegg, vet jo ikke om det er noen av det annet kjønn som skjuler seg bak nickene, selv om jeg har en følelse av at vi er bare damer her....)

 

Lykke til videre alle Vårblomster!

 

Hilsen Ikkenick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanette65

Kjempe bra, begynner å få tak på disse "trådene" nå:-) Har bare vært her i to dager, men dette inspirerer.

 

Har eksamen i Bergen til helgen og gruer meg til alle fristelsene på hotellet, men jeg får jo bare starte på igjen etter mandag, da er jeg ferdig med eksamen.

 

Er nok uansett mer bevisst hva jeg velger av mat (Håper) tenker jeg.

Er spent på vekta mi neste uke håper det går bra, slik at jeg har gått ned en halv kilo til.

 

Lykke til alle sammen:-)

 

Mvh

Jeanette65 (definintivt dame)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...