Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 2


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Her var det ingen endring på vekten idag, men det er helt greit, det var jo det som var målet enn så lenge. Men må si jeg gleder meg til veiedag om 2 uker, for da har jeg hatt en uke hjemme i Bergen, og da forhåpentligvis fått trent en del igjen og fått tilbake gode, gamle vaner! :(

 

Hvordan gikk det med dere idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Kroppen min liker seg visst på 62-tallet! Jeg har jo vært her i flere måneder nå! Vel, lurte litt nede på 61,8 før jul, men så kom jula og ødela alt... :(

 

Jaja, jeg har ikke akkurat jobbet for å gå ned, men er fortsatt motivert! Har begynt å trene litt igjen, så nedgangen kommer nok! Jeg skal uansett ta dette rolig, men målet er å ha en nedgang til neste uke iallefall. Dessuten skal jeg reise i neste uke (blir borte i 2,5 uke), og jeg går som regel ned på ferieturer.

 

Ha ei forrykende uke, jenter! Vi får bare fortsette å jobbe med forsettene våre! Og bortsett fra litt "after eight" på spillekveld på tirsdag har jeg faktisk ikke spist sjokolade denne uken! WOW!

 

:(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg har i alle fall sett en endring siden etter jul. Veier meg ikke, men har i alle fall fått mye mindre mage! deilig å se :( Og har ikke spist noe godteri eller annet usunt. Bare masse god mat :( denne uken har jeg trent friskis og svettis hver kveld, fordi jeg ville ha med meg hele åpningen av ny sesong og eventuelle nye program. Så det har blitt 4 treninger da. Også skal jeg i svømmehallen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Tja.. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med vekta slik den er nå. Den er jo faktisk på 1 kilo mer enn da vi startet tråden i høst.. Men, men.. Har fått av meg 1 kilo av juleflesket denne uka fra 70,9 til 69,9. Reiser til Dubai i påsken og det hadde vært supert å veie 65-66 kilo da, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst til å gå ned til 65-66 kg til påsken, Marielle. Ligger på 69 kg nå, så da er vi ca like langt fra målet. Påske er om 11 uker, så det bør vi klare! Klar for en felles innsats for å klare det? Hadde vært utrolig kult å klare det!! Så heldig du er som skal til Dubai, hørtes deilig ut! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom straffen for litt for mye kos i julen og etterpå......! Veide 70 blank i dag, altså 1,8 kg mer enn laveste vekt før jul. Men det er som forventet, har vært slapp den siste uken....litt deilig og.....hmmmm.

Men nå er det full fart med masse jobbing og trening fremover. Mannen er bortreist på jobb, dermed blir det lite kos i sofakroken.

4 kg igjen til mitt nye mål på 66 kg. Men har god tid. Er en stund til våren ennå. Når er det vår pr definisjon, damer?

 

God helg! Klem, Buldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

"kveldsmat" i dag ble to hveteboller og en sara bernard-kake hos svigers. Litt irritert på meg selv, men herregud så UMULIG det skal være å si nei i sånne sammenhenger?? Føler liksom at jeg må ha en grunn til å si nei, som f.eks at jeg ikke tåler det eller at jeg er kvalm eller noe. At jeg "bare" prøver å være sunn blir vanskelig å si synes jeg. Noen fler som har det sånn? Middagen der var en kyllinggryte og hvitløksbaguetter (spiste en halv) + litt salat (virkelig lite salat i forhold til alt det andre). men jeg spiste bare 1 porsjon da, og klarte å spise sakte (for en gang skyld). Jeg hadde egentlig tenkt til å treningsfri i morgen, men nå tror jeg at jeg skal ta en liten tur ut allikevel. Godt for samvittigheta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting å bekymre seg over...har lov å kose seg

med god mat innimellom..og spesielt når man er

på besøk...

 

prøv å ta en ekstra trimtur etc...så går nok kcal bort;-)...

 

synes du er så flink ellers,så tror ikke at du vil gå opp av de to kakene du spiste!!;-)

 

klemss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
ingenting å bekymre seg over...har lov å kose seg

med god mat innimellom..og spesielt når man er

på besøk...

 

prøv å ta en ekstra trimtur etc...så går nok kcal bort;-)...

 

synes du er så flink ellers' date='så tror ikke at du vil gå opp av de to kakene du spiste!!;-)

 

klemss..[/quote']

 

Nei jeg tror nok heller ikke at jeg går opp i vekt av et par kaker. Gikk likevel en lang og god tur i sta, men det var jo så fint vær og det var bare koselig :( Men problemet er at jeg hadde liksom et mål om å klare hele januar måned uten noe usunn mat. Så klarer jeg ikke å si i mot svigermor når hun tilbyr.... Det gikk 11 dager uten noe usunt da, i det minste! Også skal jeg prøve å klare resten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordland

Hei igjen alle sammen.

 

Til dere som ikke har lest mine resultater sist uke; jeg står godt i ro på 64-tallet. Håper å få forandret litt på det fremover... :-)

 

Det er godt det kommer mandager. Mandager føles som en ny start, på en måte. I helga har jeg vært utenbys på besøk hos familie, og da blir det jo mer både av mat og usunn drikke. Men jeg tar det ikke så tungt; jeg vet hva som skal til for å gå ned i vekt, så da er det bare å bestemme seg for å gjøre nettopp det. :-)

 

Håper det går bra med dere andre! Forstår det er noen av dere som har fått litt oppgang i jula, men det er bare å være flink med trening og spising, så går det av igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tur innom for å ønske deg en kjempefin ferietur denne uken, Stressine!!! Det høres sååå deilig ut med sol og sommer, du får kose deg masse! :) :) Er sikker på at du ser kjempebra ut i bikini så mye som du har gått ned. :D Imponerende at du pleier å gå NED i vekt på ferier..der er vi nok litt forskjellige..:D

Uansett: Ha det kjempefint! Gleder oss til du er tilbake på forumet her igjen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å henge seg på denne tråden? :) Ble student igjen nå i høst, og pga mye lesing (og svært svært lite trening) og mye godterier la jeg på meg en god del. I slutten av november bestemte jeg meg for at nok var nok, og gikk inn for å gå ned ti kg. Dette målet har jeg nådd :D men har bestemt meg for at jeg vil ned nesten fire kg til..

Jeg er 22 år, 168 høy og var 63.8 kg på fredag :D midja var 67 cm sist jeg målte.

Har bestemt meg for at 60kg er mitt nye mål!

 

Hilsen Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, Milla06! :D Jeg er også student, og det blir lite trening i perioder her og... men nå er det starten på semesteret og da er det deilig å være student! Mye tid til trening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei!

 

Har vært veldig hektisk her i det siste, så jeg har ikke fått tid til å være på forumet... Nå reiser jeg i morgen, men har fortsatt ikke pakket. Og jeg skal jobbe lenge i dag OG være med på 90 minutters spinning i kveld. Ser for meg at det blir litt kjapp pakking rett før leggetid i kveld.

 

Men jeg har lyst til å veie meg før jeg drar, så jeg starter opp ny tråd i morgen for uke 3 og så får dere bare slenge dere på dagen etter!

 

Jeg er fortsatt motivert til å gå ned de siste kiloene, men må innrømme at jeg ikke akkurat jobber hardt med det for tiden. Men jeg er bevisst hva jeg spiser (selv om jeg sklir ut litt) og trener mye for tiden!

 

Det er mye vann som forsvinner på ferieturer, men samtidig mister jeg matlysten av sol og varme. Så jeg går som regel ned på turer! Jeg startet min slankekur med 6 mnd backpacking gjennom Latin-Amerika for noen år siden og da jeg kom hjem var maaaange kilo gått av!

 

Vi sees i ny tråd i morgen!

 

Stressine (som burde ha stresset med ferietur, men som dessverre er LITT for rolig)!

 

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...