Gå til innhold

Jippi!!!


as

Anbefalte innlegg

Gratulerer!! Det er jo kjempeflott!

Og veldig inspirerende for oss andre :(

Jeg er nå tilbake der jeg var før jul, og innen mandag skal jeg klare et par hundre gram til, slik at jeg er nede på -13 kg totalt. Målet er nye 10 kg innen påske! Så her er det bare å brette opp ermene og gå i gang...

 

Blitt litt forkjøla i dag da (snufsa en stund, men idag er hodet tettere gitt), og nå ser det ut til at feberen er på vei også.. Ikke veldig effektiv dag med andre ord...

Men men, håper på rask bedring!

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis.du har jo bare vært kjempe flink.lurte bare på om jeg kunne stille deg noen spørsmål.hvor lang tid har du brukt på 30,4 kg?hvor mange kalorier ligger du på om dagen ca?har du mange trim poeng i uka?graver å spør for jeg skal ned 45-50 kg å du gir meg ett håp og bevis på att det går ann.jeg håper på 20 kg fram til ferien i beg av august.lykke til videre.hilsen nanne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Nanne - og alle dere andre.

 

Eg startet mitt første GR kurs 18. mai 2006. Kiloene kom ikke på over natten, og forsvinner ikke så fort heller.

 

Skal ligge på meny 5 i følge boken, men er vel mer på 4. (Håper ikke kurslederen min leser her inne :-) ) Har funnet ut det er kjekt å trene, pleier å ha ca 10-15 poeng i uken. Må jo ha et liv utenom og...

 

Vi får holde kontakten fremover, så håper vi på at målet på -20kg nås til august. Eg har ennå mange kilo som skal av eg. Stå på og lykke til.

 

 

grattis.du har jo bare vært kjempe flink.lurte bare på om jeg kunne stille deg noen spørsmål.hvor lang tid har du brukt på 30' date='4 kg?hvor mange kalorier ligger du på om dagen ca?har du mange trim poeng i uka?graver å spør for jeg skal ned 45-50 kg å du gir meg ett håp og bevis på att det går ann.jeg håper på 20 kg fram til ferien i beg av august.lykke til videre.hilsen nanne71[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Så godt at det går nedover! Det er godt å kjenne man lykkes;-)

 

Jeg har gått på en "smell" i halve desember og januar... Ble flere kg på ... Nå prøver jeg å hekte meg på igjen. Har jo gått turer i jula også, men for lite iforhold til inntaket.

Syns det har vært vanskelig å komme i rette kost modus igjen. Men det kommer seg vel. Er igang med treningsstudio. Svømmehallen må jeg la bli noen uker. Det er litt dumt for det er vel den trimmen jeg tror jeg har mest effekt av.

Tror ikke jeg melder meg på kurs før jeg føler ting går litt letter. Får heller lese om dere som er flinke, og prøve å la det inspirere til å stå på. Du har jo prøvd så mye Siddisen, så da får vi tro det er håp for meg også...

 

Stå på!

Skogsnipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...