Gå til innhold

økedøgn og mat


Gjest YummyMummy

Anbefalte innlegg

Gjest YummyMummy

Lillegutten min på 3 måneder har innimellom noen vodsomme økedøgn. De siste 2 dagene har han diet nesten hver time.:(

 

Jeg føler meg utsugd og slapp. Følger meny nr 3, og er redd for at hvis jeg tillater meg å spise ekstra nå, så vil jeg sprekke litt innimellom også.

 

Hva gjør dere når babyene har økedøgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Et lite tips...kanskje du allerede vet det...

 

Da jeg ammet fikk jeg beskjed om å drikke nok, og huske på at det var viktig å gå. Dette var bra for melkeproduksjonen.

Ut å gå gir jo trimpoeng også :(

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også en baby på 3 mnd og kjenner til økedøgn, ja :(

Men jeg føler meg ikke noe mer sliten eller utsugd av den grunn. Og jeg tror ikke du skal gjøre det hvis du følger riktig meny. Jeg har ikke endret noe på menyen som følge av økedøgn.

 

Men det er viktig å drikke masse vann når man ammer. Jeg tror jeg drikker minst 3 liter vann hver dag! Hvis du gjør alt riktig med både drikking og menyvalg og du ikke er syk, så ville jeg kanskje ha prøvd meg på en meny høyere.

 

En annen ting som jeg tenkte på når du sa at du ammet hver time, var om babyen "lurer" deg litt. Spiser han seg mett når du først legger han til brystet eller sovner han midtveis? Ammer du fra begge brystene nå, det startet jeg med her i jula og da merket jeg at han ikke trengte mat så ofte.

 

Lykke til hverttfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...