Gå til innhold

Trimpoeng klubben!


Gjest YummyMummy

Anbefalte innlegg

Gjest YummyMummy

Jeg tenkte å starte en trimpoeng klubb, så vi kan motivere hverandre til å trimme, samt å "skryte" :-) av prestasjonene våre.

 

Er det flere som vil være med?

 

Her er foresten litt om meg selv.

Jeg har en liten 3 mnd baby, så jeg fullammer. Jeg skal ned 30 kg som har satt seg fast etter 2 sv.skap....huff og huff :(

 

Jeg prøver å få gått en 1,5 times morgentur i rask/moderat tempo, og så prøver jeg intenst å få overtalt meg selv til å trene på treningstudio...har fortsatt ikke kommet meg dit. :(

 

Bli med davel......

 

ps har innraporteringsdag på trimpoeng på onsdager:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra påfunn!

 

Jeg går for det meste lange og raske turer + at jeg trener litt styrke hjemme. Skal kanskje begynne på helsestudio, må bare vire 100 % sikkert med meg selv at jeg kommer til å gå der fast. Jeg har en tendens til å melde meg inn, trene aktivt i 3-4 mnd og deretter dabber det av og jeg betaler på et medl.skap...

 

Litt om meg selv:

Har en datter på 7 mnd :( Jeg ammer henne + at hun får grøt morgen og kveld og middag. Startvekten min var 86,5 kg og jeg var sist uke 80,2 kg. Har holdt på aktivt i 9 uker (pause i jula) Jeg har satt meg som mål å nå 68 kg eller str. 38, så jeg har en lang vei å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YummyMummy
Bra påfunn!

 

Jeg går for det meste lange og raske turer + at jeg trener litt styrke hjemme. Skal kanskje begynne på helsestudio' date=' må bare vire 100 % sikkert med meg selv at jeg kommer til å gå der fast. Jeg har en tendens til å melde meg inn, trene aktivt i 3-4 mnd og deretter dabber det av og jeg betaler på et medl.skap...

 

Litt om meg selv:

Har en datter på 7 mnd :( Jeg ammer henne + at hun får grøt morgen og kveld og middag. Startvekten min var 86,5 kg og jeg var sist uke 80,2 kg. Har holdt på aktivt i 9 uker (pause i jula) Jeg har satt meg som mål å nå 68 kg eller str. 38, så jeg har en lang vei å gå.[/quote']

 

Målet mitt er også inn i str 38. Jeg trente foresten en god del før jeg ble gravid. Jogget 1 mil 1-2 ganger i uken trente styrke 1-2 ganger i uken og spinning 1-2 ganger i uken...men ikke mere trening enn ca 3-4 ganger i uken. Jeg fant ut at det som gav mest utelling på vekten og fysikken :-) var styrketrening.

 

Ta sjansen davel og meld deg inn.......tror søren imeg at jeg skal trene vekter til uken. Så på trimpoengene at ved 1 times styrketrening får jeg 8 trimpoeng...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk tråd!

 

Jeg har en baby på 3 mnd. Før jul trente vi på SATSBaby, men p.g.a diverse ting så har vi ikke trent på en mnd nå. Men denne uken skal jeg forsøke meg igjen. Prøver å få til trening 2 ganger i uken og deretter øke det til 4 ganger i uken. Innimellom blir det noen gå turer.

 

Imorgen skal vi trille skogstur med barselgruppen. Har tenkt å ha på pulsklokken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg, så flinke dere er til å trene!

Åssen greier man å få 18 trimpoeng på én uke i tillegg til at man har en bebis på tre mnd hjemme? *fortell, fortell* Her har jeg åpenbart noe å lære!

 

Jeg har ikke trent hele denne uka fordi jeg har vært syk, håper å kunne rapportere med dere neste uke dersom det er ok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YummyMummy
Gud hjelpe meg' date=' så flinke dere er til å trene!

Åssen greier man å få 18 trimpoeng på én uke i tillegg til at man har en bebis på tre mnd hjemme? *fortell, fortell* Her har jeg åpenbart noe å lære!

 

Jeg har ikke trent hele denne uka fordi jeg har vært syk, håper å kunne rapportere med dere neste uke dersom det er ok! :-)[/quote']

 

Jeg går ca 1-1,5 times gåtur med vogn nesten hver dag i så raskt tempo jeg klarer. Men siden søsteren min sier at man alltids kan gå raskere, så definerer jeg tempoet som moderat :D

 

Målet er å trene litt spinning og styrke også på kveldene, men siden mannen er mye borte på reiser, må jeg vente litt med det (vanskelig med barnepass:( )

 

Egentlig tenker jeg ikke på gåturene som trening, mer som trim......trening er jo liksom mere inn i treningsklær og jobb så svetten siler og blodsmaken er i munnen....hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgangen! Er det ikke motiverende å se slik nedgang?!? Hvordan har du klart å få så mange trimpoeng? Mye trening på helsestudio(spinning etc)? Du er iallfall veldig flink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest abelille

Målet er å trene litt spinning og styrke også på kveldene' date=' men siden mannen er mye borte på reiser, må jeg vente litt med det (vanskelig med barnepass:( )

[/quote']

En trenings-dvd er fint til slike dager. (Selvom de kan bli litt kjedelig i lengden da). Finnes fleres om har styrketrening (Kari J har f.eks. en med strikker. Jeg kjenner det i alle fall godt i musklene etter å ha brukt den - og det uten å bruke de tyngste strikkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...